Pande Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 SP2017-52 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Imponert over dine siste portrett og hvor god kontakt du har med fremmede - her passer jo svart/hvitt utmerket. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Portrettenes mester leverer igjen ! Mesterlig ! Alec Lenke til kommentar
Pande Skrevet 18. august 2017 Forfatter Del Skrevet 18. august 2017 Takker for veldig hyggelige ord:-) Setter stor pris på disse, og de pusher meg videre. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Jeg lurer på hvordan du går fram for å få tatt disse bildene. Tar du dem først og spør om lov etterpå? For når folk vet de blir tatt bilde av så endrer jo hele settingen seg Lenke til kommentar
Pande Skrevet 19. august 2017 Forfatter Del Skrevet 19. august 2017 Jeg lurer på hvordan du går fram for å få tatt disse bildene. Tar du dem først og spør om lov etterpå? For når folk vet de blir tatt bilde av så endrer jo hele settingen seg Jeg går forsiktig frem... Tar ofte kontakt med folk, slår av en liten prat, og noen ganger en litt lengre. Sier hva jeg driver på med, gateportretter, viser mangfoldet. Noen ganger har jeg allerede tatt bilder, noen ganger mens vi prater og i et litt uoppmerksomt øyeblikk, og så kan det bli noen etterpå. Det aller viktigste er og ha respekt for mennesker, av alle slag. En god del for visittkortet, og får bildene på mail eller laster dem ned. Får en liten historie og et lite innblikk i livene til mange. Mennesker fascinerer meg, og er drivkraften. Utrolig mange varianter.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg