Gå til innhold

This Is Football 2004 (TIF2004)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søskenbarnet mitt er helfrelst tilhenger av TIF-serien, og kjenner en som jobbet for selskapet en gang (liten grafikkjobb ellerno).

Denne personen har kontakt med dem enda, og ifølge ham var det snakk om begynnelsen av mars (4. mars..?)

Dette er ikke konkret informasjon da altså, men mer enn bare antakelser. En slags mellomting :yes:

Lenke til kommentar
1. Søskenbarnet mitt er helfrelst tilhenger av TIF-serien

2. Denne personen har kontakt med dem enda

Okey! Takker for svar :thumbup:

1. Må si søsterbarnet ditt er akkurat som meg... "Ingen fotballspill er det samme som Tif"

2. Interessant... Kunne du spurt denne "personen" om han/hun kunne lagt ut no informasjon eller hva som helst angående Tif2004? Alt som har med TiF2004 å gjøre ;)

Noen som veit om det vil være online-muligheter med TiF2004?

Thanx!

Lenke til kommentar
Hva med å poste det her til oss andre som lurer? :ermm:

Hemmelig :p

Neida, her har du den: TiF2004 ;)

Har sett en annen dato et annet sted, men denne virker mer offisiell og sikker...

Håper på Januar da, så fort som mulig, så jeg kan knuse hver og en person i nærheten :cool:

Men dessverre ser d ut som at online-spilling ikke vil være tilgjengelig, mens på en annen side sto det at det skulle være tilgjengelig...

Blir litt forvirra :roll:

Kanskje vi bør vente på flere offisielle svar... Om noen finner ut no, så er det bare å spytte ut her i forumet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...