Prusk Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Det er ikke power hver gang. 25 % hos Kondomeriet skal man ikke kimse av! https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html?tms_click=link_text_p_mer-om-supertilbud 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) Power er vel ca 2 ganger i året så vidt jeg har forstått, det er vel med ca annenhver gang. edit: får SMS om det ca en gang pr måned, men power, ble litt usikker på hvor ofte power er med.. Endret 30. mai 2018 av aklla Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) Tror DNB har fått med seg at jeg var mellom jobber og ikke har råd til å makse mastercardet igjen akkurat nå, så de venter litt med nesten tilbud Endret 30. mai 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Tror DNB har fått med seg at jeg var mellom jobber og ikke har råd til å makse mastercardet igjen akkurat nå, så de venter litt med nesten tilbud De har fått med seg at du har mye fritid også ser det ut som.. 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Tror DNB har fått med seg at jeg var mellom jobber og ikke har råd til å makse mastercardet igjen akkurat nå, så de venter litt med nesten tilbud De har fått med seg at du har mye fritid også ser det ut som..Skjermbilde.JPG Ikke nå lengre Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Hei, kjøpte tv og noe tilbehør under siste supertilbud. Men de hadde ikke TVen på nettlager, og forventet leveringstid er 3 mai. Ser at summen bare er reservert på mastercard, vil jeg da fortsatt få 20% rabatten, når de trekker beløpet kanskje så sent som i mai? Jeg spørte selv Power i kundeservice chaten, han hevdet det, men stoler ikke helt på svaret hans. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 (endret) 1 minute ago, omp9 said: Hei, kjøpte tv og noe tilbehør under siste supertilbud. Men de hadde ikke TVen på nettlager, og forventet leveringstid er 3 mai. Ser at summen bare er reservert på mastercard, vil jeg da fortsatt få 20% rabatten, når de trekker beløpet kanskje så sent som i mai? Jeg spørte selv Power i kundeservice chaten, han hevdet det, men stoler ikke helt på svaret hans. Jeg preorderet en xbox for ett par år siden med supertilbudet. Tok lang tid før de fikk den på lager og sendt til meg men fikk alikevell rabatten. Er nok datoen handelen ble utført som gjelder, ikke når du faktisk får produktet. Endret 15. april 2021 av Complexity Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Complexity skrev (2 timer siden): Jeg preorderet en xbox for ett par år siden med supertilbudet. Tok lang tid før de fikk den på lager og sendt til meg men fikk alikevell rabatten. Er nok datoen handelen ble utført som gjelder, ikke når du faktisk får produktet. Ok, takk, håper på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå