Akrobaten Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Kjøpte meg en grisebillig 144 Hz Freesync-skjerm fra Samsung. MEN: på nettbanken står det ikke listet opp noen rabatt i det hele tatt. Jeg ser at det står at beløpet foreløpig er reservert, så det går vel an å håpe at rabatten registreres på mandag? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Kjøpte meg en grisebillig 144 Hz Freesync-skjerm fra Samsung. MEN: på nettbanken står det ikke listet opp noen rabatt i det hele tatt. Jeg ser at det står at beløpet foreløpig er reservert, så det går vel an å håpe at rabatten registreres på mandag? Rabatten trekkes fra på når du får din neste faktura fra DnB Mastercard. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Ny runde torsdag. Hva lønner seg mest? Ser man kan få LG OLED til 12k med rabatt. Er visst mulig å kjøpe iphone x med abbo, men de har den vel ikke inne. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Du kan bestille det under supertilbudet. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Søren at ikke Power har oculus rift Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Ny runde torsdag. Hva lønner seg mest? Ser man kan få LG OLED til 12k med rabatt. Er visst mulig å kjøpe iphone x med abbo, men de har den vel ikke inne. NB: er en vare utsolgt på nett, kan den alltid bestilles i butikk for levering frem i tid, men husk at varen må betales i sin helhet under Supertilbudet. Merke også at noe leveringstid kan forekomme på enkelte produkter/modeller. Enkelte Apple produkter kan ha svært lang leveringstid! Så det er bare å kontakte butikken og bestille hva enn du måtte ønske deg, men husk at du må betale hele beløpet der og da for å få tilbudet Ellers så er ting som grafikkort, CPU og andre datakomponenter gode kjøp da det sjeldent er mer enn 10% tilbud på disse varene. Det samme gjelder Apple produkter. 5992 for et GTX 1080 Ti kort f.eks. er en veldig god pris! Endret 5. desember 2017 av Ghetto Johns Lenke til kommentar
Mc_Dan Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Er prisene hos Power alltid like på nett og i butikk? Har opplevd at prisene på Elkjøp kan være langt dyrere i butikk enn på nett. Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Er prisene hos Power alltid like på nett og i butikk? Har opplevd at prisene på Elkjøp kan være langt dyrere i butikk enn på nett. Prisen er den samme på nett som i butikk. Lenke til kommentar
bluecass Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Kjøp av iPhone og Samsung mobil forutsetter altså nytegning/videreføring av mobilabonnement, men må man i en butikk for å tegne abonnement? Jeg ser ikke at det er et alternativ på power.no. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Liker disse tilbudene. Ble en LG 55" OLED TV, til lavere pris enn det var under Black Friday. Nå er jeg virkelig glad for at det ikke var mer igjen på lager da! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Fungerer dette tilbudet på iphone 8? Har ikke DNB mastercard, men tenkte å få noen som har til å kjøpe for meg Endret 7. desember 2017 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
madmats Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Fungerer dette tilbudet på iphone 8? Har ikke DNB mastercard, men tenkte å få noen som har til å kjøpe for meg ja, men Maks 1 Apple produkt per kunde Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Noen som vet om man kan spesialbestille mac i butikken under disse tilbudene?Hadde vært digg å kjøpe ny mac på neste tilbud, men kommer til å ønske 16 GB RAM og 1 TB SSD som ikke er på standardmodellene Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Det er bare vareutvalget til Power som er tilgjengelig. Men det er lov til å bestille varer, så om du møter opp i butikk kan det kanskje være mulig. Men er det seriøst ikke mulig å putte inn ram på egen hånd? Er Apple virkelig såpass rasshøl? 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Alt er vel fast i hk internt ja. Det du kjøper er det du er låst med. Endret 28. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Når er neste tilbudet tro? Eyeballer en 8700k... Endret 28. januar 2018 av TommyL Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Noen som vet om man kan spesialbestille mac i butikken under disse tilbudene? Hadde vært digg å kjøpe ny mac på neste tilbud, men kommer til å ønske 16 GB RAM og 1 TB SSD som ikke er på standardmodellene Er det iMac eller macbook du skal ha? Så en video på youtube fra et år tilbake om at man kan oppgradere iMac RAM selv, hvis den har en sånn luke bakpå. Kostet 500 dollar å kjøpe 64GB RAM og installere selv mens hvis man skulle få Apple til å bygge maskinen så kostet 64GB RAM 1500 dollar... macbooks kan ikke oppgraderes selv, de må apple bygge. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Det er bare vareutvalget til Power som er tilgjengelig. Men det er lov til å bestille varer, så om du møter opp i butikk kan det kanskje være mulig. Men er det seriøst ikke mulig å putte inn ram på egen hånd? Er Apple virkelig såpass rasshøl? Du kan ikke bytte SSD i MBP touchbar, ALT er loddet fast Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Er det iMac eller macbook du skal ha? Så en video på youtube fra et år tilbake om at man kan oppgradere iMac RAM selv, hvis den har en sånn luke bakpå. Kostet 500 dollar å kjøpe 64GB RAM og installere selv mens hvis man skulle få Apple til å bygge maskinen så kostet 64GB RAM 1500 dollar... macbooks kan ikke oppgraderes selv, de må apple bygge. Var en MBP jeg ville ha. Sjekket med Power nå siden det er 20% rabatt i helgen og de kan ikke spesialbestille modeller utenom de som er på nett Lenke til kommentar
C64C Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Torsdag 31. mai til og med lørdag 2. juni får du opptil 25 % rabatt i en rekke attraktive butikker og nettbutikker... Men ikke hos Power?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå