NsIsaksen Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, gjerne flytt den. Men når det kommer til Spotify, Netflix, sumo osv. Vil de som bruker min(e) kontoer bli "kastet" ut hvis jeg skifter pw? Evt - hvordan kan du få kastet de ut så de ikke kommer inn igjen uten samtykke? Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Hvis ikke de som har designet sida er tankeløse, så burde det skje. Se for øvrig: https://support.spotify.com/us/account_payment_help/account_basics/can-i-sign-out-of-my-account-if-im-signed-in-on-another-device/ Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, gjerne flytt den. Men når det kommer til Spotify, Netflix, sumo osv. Vil de som bruker min(e) kontoer bli "kastet" ut hvis jeg skifter pw? Evt - hvordan kan du få kastet de ut så de ikke kommer inn igjen uten samtykke? Ha en fin kveld videre! De fleste av tjenestene du nevner kaster ikke ut aktive sesjoner selv om du bytter passord. Du må ofte gå inn under innstillinger, og trykke på "logg ut av alle enheter/sesjoner" etc. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Både passordbytte og "sign out everywhere" som er nevnt over logger deg ut alle andre steder (i Spotify). Hvordan dette fungerer er opp til hver enkelt tjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå