Even. Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg skal åltså lage en ozzy side. kan noen hjelpe meg med designet. Dere trenger ikke å ha med headeren fra den andre posten Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har du ikke en post om dette fra før? Synes ikke det er noe poeng i fortsette å mase om gratis design på denne måten. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 jo jeg har en post men det var å lage et design ut fra den headeren imens denne er helt fra scratch Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva med å bare endre den andre posten da. Dette var _veldig_ unødvendig. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ingen her som gidder lage hele sider for andre med mindre det er venner eller folk som i alle fall har bidratt med noe positivt til forumet Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Hva med å bare endre den andre posten da. Dette var _veldig_ unødvendig. ja. nå vil du altså ikke bare ha designet til en side, men en ny header og?? hva vil hjelpe meg si? lage det for deg? Endret 7. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ingen her som gidder lage hele sider for andre med mindre det er venner eller folk som i alle fall har bidratt med noe positivt til forumet *kremt*.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Satt noe i halsen? Var det noe jeg sa? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Satt noe i halsen? Var det noe jeg sa? Jeg faller vel under den kategorien som hjelper for å hjelpe, uten å se etter om personen som spør etter hjelp har bidratt med noe eller ikke. Det må da være lov! Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 sant, PoleCat er en av de få som spyr ut design etter design når han kjeder seg Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 av og til er det faktisk ikke måte på. og så blir alt i hop bra og ser ut som om trådstarter har trukket seg litt tilbake.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Polecat er nødt til å være ekstremt kreativ. Jeg har ingen sjanse til å spytte ut design på kommando. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 har nå laget et midlertidlig design med en litt annen header. Jeg tror dette må være den første ikke blå siden min Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg skal åltså lage en ozzy side. Tror ikke jeg hadde laget en side for en som skrev det der... Får vi se den nevneverdige siden? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tja... > ozzy.gif (57 kB) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tja... > ozzy.gif (57 kB) Konge, PoleCat! Kanskje litt mørkt? Anyways, slike sider er ikke min stil, da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 pokker ta deg og de fine sidene dine polecat. Du sitter og strever med side for meg så spytter du ut gullkorn på rappen til andre. Min okmmer til å bli super Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tja... > ozzy.gif (57 kB) Fet, PoleCat. Det må jeg jammen si! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 konge polecat kan du maile den til [email protected] ?????? Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 dritkul side polecat, jeg fatter bare ikike hvordan d er mulig å spytte ut 4(eller noe sånt) kule sider på 3 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå