Gå til innhold

overklokking av TI500!!!!

ExEc

Anbefalte innlegg

Dette kortet er jo fortsatt det raskeste, selv om det ikke varer lenge før GF4 kommer på markede. Men da lurer jeg, hvem har klart å presse disse kortene lengst. Standard er jo 240/500, og dette er jo helt sikkert ikke max.

Personlig har jeg et Gainward GF3 Ti550 TV, som viste seg å være skikkelig bra. Kjører på 280/600, men kan presse det til 285/620 om ønskelig.

Hva har dere andre klart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, ingen av di "pinglekorta" er best i dag, dessuten er ikke ATi 8500 noke spesielt bedre enn Ti500, de er så minimalt at de er stygt...

anyway, Ti4600 er de dessidert raskeste i dag, kansje ikkje i norge, men andre deler av verden..

Først kommer Ti4600 og så følger dens brødre 4400 og 4200, som begge er raskere enn 8500 og ti500

Lenke til kommentar

har selv gf2, har grei nok framerate MEN gf er så dårlig på 2d at det etter min mening er en SKAM.

Hadde jeg kjøpt meg grafikkort idag hadde det blitt et radeon 8500.

Gf4 har vist forbedret 2d men de er ektermt dyre da doble prisen for et bittelite antall framerate, er det verdt det?????

Lenke til kommentar

Ok, jeg har lest alt om Ati Radeon8500 vs. Ti500, og ok, de yter bra på ulike ting begge to. Ingen av dem er pinglekort. Og det skal jo sies at begge er utdatert av Ti4600, men det spør jeg jo egentlig ikke om.

Det jeg lurer på er hva folk har presset Ti500 kortene sine til? enkle tall er alt som skal til dere?

Lenke til kommentar

har bare prøvd litt men eg vett at min går stabilt på 255/570 trur eg d va.

Sitte på jobb nå:)

ska prøva videre å leka litt me 3D Mark 2001 SE Pro når eg komme hjemm. ska kjøra ein avanserte test for å finna ut av forskjellige ting.

Detta va fyste å siste gong eg kjupte et nivida produkt altså et Gainward Ti550 TV.

Eg likte ikkje det atte eg bare kan ha enten bilde på PC-en eller TVen, d e tongvint å bytta imellom kvar gong eg bruke det på TVen.

Sko ha meg et Radeon 8500 kort men så gidda eg ikkje å venta te dei kom på lager ein måne å to seinare en eg kjupte kortet mitt.

Dei ***** post folkå klarte å knusa rambrikkå på det Radeon 8500 kortet eg klarte å skaffa. Butikken hadde ikkje flære kort på lager som resten av Nettbutikkane.

Lenke til kommentar

Kjørte mitt på 260/560. Skalaen gikk ikke høyere på programmet som fulgte med. Skal prøve med PowerStrip

okwathne: Har hørt at det kun er MX kortene som støtter "extended desktop". Hadde MX før, og savner den funksjonen jeg også.

Lenke til kommentar

Har faktisk aldri prøvd tv funksjonen på kortet. Men fra før av har jeg dårlig erfaring med å bruke dataen med 800*600 på en tv. Kvaliteten er jo DÅRLIG. Men det blir bra med DVI og en kvalitetsprojektor.

Men dere, jeg lurer bare. Hva er det meste folk har presset sine Ti500 til? Noen som har lest sett, hørt noe? Hadde vært stilig om Hardware hadde tatt et oc vennlig Ti500 kort, lagt på litt ekstrem kjøling og vist det fram. Sikker på at de kunne nådd 330/650. Når jeg kommer til 285/620 uten ekstra kjøling...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

vell, du får jo ti500 kort med dvi nå, dem har laga noken nye ti500 med litt meir gf4-finesser...

men viss vi ser på de sånn: ti200 går jo fra 175/400 til ca 235/535 uten å vere ustabilt med vanlig kjøling... den skal dermed klare endå meir med bedre kjøling....

ti200 er jo "plomba" ganske kraftig da...men alikevel burde ti500 klare en god del, sjøl om de er gf3's high-end...så ti4400/ti4600 spesifikasjon skulle nok vere mulig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...