Magnum p.i. Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Heisann, Er det noen som vet om man kan få noen av disse gode gamle konsoll-spillene som javaspill til mobilen? Jeg tenker da først og fremst på spill som Super Mario 1-2-3, Sonic, Alex The Kid og den typen der. Noen tips? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Javist.....men harke lov å si...blir kicka ut herfra da.... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 her kan du laste ned super mario til siemens telefoner iallefall, hørte noe på club-siemens om at det skulle komme til nokia snart tror jeg. Har dette super Mario spillet, det er kjempe bra, men som sagt så må du vente til de eventuelt gjør dette spillet kompitabelt for Nokia. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Kan du ikke si internettadressen for eksempel? Jeg vil ha Mario på mobilen min...... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 trykk her. Det kunne du gjort på den forige posten og. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 trykk her. Det kunne du gjort på den forige posten og. Åkej takk. Men den forrige posten var egentlig ikke ment til deg. Fungerer de spillene bare på simens? Jeg har Nokia.. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Som sagt så fungerer spillene bare til Siemens, men jeg tror muligens det er meningen at produsenten skal gjøre om noe på spillene (jeg vet ikke hva eller hvordan de gjør det) slik at men skal kunne spile spillene på Nokia telefoner om en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå