Gå til innhold

Kunnskapsministeren med white supremacy vits


VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En vits er vits. 

 

Har respekt for karen, han møtte opp til debatt under skolevalget når jeg gikk på VGS, høy på pæra som fy, men han møtte opp på en skole der 90% av elevene stemte SV eller lengre til venstre, med en god prosjon av elvene som hang på blitz etter skolen. Han viste jo han ikke hadde mange fans der, men han møtte opp. Det står det respekt av. Selv om jeg ikke er noe særlig enig i det meste han sier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Those of whom the gods wish to destroy, they first make mad". Det er glaskap å hevde at noen skal gå for å lage vitser eller fordi de har visse meninger, som ikke går ut på å skade andre med vold. At slikt er begynt å ta rot i samfunnet, er ikke ulikt når kreft starter i en celle. Uten tiltak, vil det spre seg og legeme til slutt dø.

Endret av OleNord
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

En sådan spøg burde han holdt seg for god for, men jeg er egentlig mer forarget over karakterkrav fire i matematikk for lærerutdanningen. Fraværsgrensa var kanskje ikke så dum, though. Leser at det får folk på skolen i det minste. Så han får da til noe!

Lenke til kommentar

Og det skal bety?

 

At slike tanker som han viser i første post eksisterer, og i de høyeste delene av samfunnet, er et tegn på en galskap som vil lede til at samfunnet ikke kan fungere eller at de riktige handlingene som må til for at samfunnet vårt skal vare, blir utført.

Lenke til kommentar

Det var en klein vits på en fest. Hvis du tar det som et tegn på samfunnets undergang, bør du få sjekka hue ditt.

 

Problemet er at folk ikke tør å si noe som helst lenger, som hindrer nødvendige tiltak for å skape fungerende samfunn, og ja, det er et tegn på at samfunnet ikke kan fungere på sikt.

 

Ellers, om du leser innleggene mine, var ikke tanken min at vitsen var et tegn på at samfunnet ikke ville vare, men reaksjonen på alt slikt. At det ikke går an å si noe som helst, mangelen på yttringsfrihet.

Endret av OleNord
Lenke til kommentar

Noe av greia var at han dro denne der og da, han satt ikke å planla denne vitsen i en time, han så hvite bånd og kom med en fleip.

Selv proffe komikere kommer med masse bom vitser, de har tid til å luke de ut før de går på senen.

 

Ja, vitser på impuls kan være noe både komikere og politikere burde være litt forsiktige med, fordi det er mange som følger med på hva de sier.

Lenke til kommentar

 

 

Tro meg, hvis Trump hadde dratt den vitsen ville folk krevd hans avgang.

Ja, fordi alle ville tro han mener det, og ikke bare bommer stygt med en vits.

Snakk for deg selv. Ikke alle er så dumme at de tror Trump er rasist.

Uff ja. Det kan jo bli litt feil å kalle ham rasist. Det er vel ikke rase han har noe i mot, bare hudfarger, etnisitet, meninger, legning, religion, og slike små detaljer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Tro meg, hvis Trump hadde dratt den vitsen ville folk krevd hans avgang.

Ja, fordi alle ville tro han mener det, og ikke bare bommer stygt med en vits.

Snakk for deg selv. Ikke alle er så dumme at de tror Trump er rasist.

Uff ja. Det kan jo bli litt feil å kalle ham rasist. Det er vel ikke rase han har noe i mot, bare hudfarger, etnisitet, meninger, legning, religion, og slike små detaljer.

 

 

Hjernevasket av CNN og VG  :rofl:

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...