Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo V50 døde bare

Anbefalte innlegg

Heisann. Lurer på om noen har vært borti noe lignende før ... startet opp bilen, satte den i revers, rygget ut, satte den i gir og skulle begynne å bevege meg fremover... da det virket som at jeg kvalte bilen. Stengte tenningen og skulle starte den opp.. den vil ikke starte opp. Det kan nesten virke som at den ikke får drivstoff... Dette er da bare en tanke jeg selv har, eller om det kan være en sikring, noe slikt ... har ikke kjørt diagnose på den ennå. Dette skal gjøres til helga. Lurer bare på om noen har vært borti noe slikt ? Bilen er en volvo v50 08modell, gått 210.000. Ingen feilmeldinger eller noen "forvaslinger" om at dette kunne dukke opp.

Håper det er noen der ute som kanskje kan ha peiling ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

V50'en (1.6 D) til søsteren min gjorde akkurat det samme (på vei ut av danskeferja med full ferieoppakning). Den var ennå innenfor garanti og stod 3 uker på Volvo-verksted for feilsøking/retting. Da var det noe med startsperra/elektronikken.

Lenke til kommentar

Startet den idag. Og da funket den. Merkelige greier. En kompis kjørte diagnose på den. Der var en feilkode med noe lavt trykk en plass. Han fjernet den. Bilen er i helt perfekt stand nå som før dette skjedde .... helt merkelig spør dere meg ...dette er også en 1.6 D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...