Gå til innhold

Elendig system på QXL!

Anbefalte innlegg

Når man stiller et spørsmål om en vare på QXL så kommer jo spørsmålet opp sånn at alle skal se det. (Skal det iværtfall). Men med engang jeg har stillt spørsmålet, stenger exploreren min, så er spørsmålet fjernet neste gang jeg skal se på auksjonen.

Har i tilegg har mange andre sånne "rare" web greier med QXL.

Noen andre som har lagt merke til dette og?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil ikke se spørsmålet ditt før han som har mottatt det svarer på det. Mottakeren velger selv om spørsmålet skal vises til andre....

Hold deg unna QXL ville nå jeg sagt....mye overprisa dritt...og useriøse folk... i tillegg så koster det jo pæng selv om man ikke får solgt.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Du vil ikke se spørsmålet ditt før han som har mottatt det svarer på det. Mottakeren velger selv om spørsmålet skal vises til andre....

Hold deg unna QXL ville nå jeg sagt....mye overprisa dritt...og useriøse folk... i tillegg så koster det jo pæng selv om man ikke får solgt.... :thumbdown:

Ok, trodde det kanskje var en elendig bug. (De endrer jo design nesten hele tida jo).

Og nok en gang er jeg enig. Det bør IKKE koste penger når man ikke får solgt noe, og hvis de skal ha penger for at folk skal selge så kan de minke den høye prosenten de skal ha.

Hvis man vinner auksjon og auksjonvinner trekker seg så må man uansett betale til QXL. :cry:

Så intill videre.. styr unna. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...