minimax Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Hvor hen i Osloområdet går man om man skal ha små skruer og mutre (1mm)? Clas Ohlson og de fleste andre tilsvarende stedene starter på 3mm og jeg orker ikke vente i 2-3 uker for å bestille fra Kina via eBay. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Det er jo nesten urmaker størrelser. Kansje Smallsize kan ha noe. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 om du ikke får tak i norge,så kan jeg anbefale disse: https://model-motorcars.myshopify.com/collections/small-parts-hardware Lenke til kommentar
minimax Skrevet 21. august 2017 Forfatter Del Skrevet 21. august 2017 Takk for tips. Jeg fant ikke noen slike hos Smallsize eller andre hobbybutikker i Norge og de skruene hos hobbybutikken ovenfor var ganske dyre. Til slutt fant jeg noen 1mm skruer og mutre på eBay (merkelig at det skulle være så vanskelig å finne, og det tok en del søking for å finne en selger som hadde både skruer samt mutre som passet til disse!), selv om det ofte kan ta flere uker før det dukker opp i postkassa fra Kina (selv om jeg også har opplevd å få ting i postkassen mindre enn en uke fra jeg bestilte, også fra Kina!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå