gravypressure Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Vi får heller legge beredskapssenteret til et sted hvor det ikke bor folk. Så kan politikerne takke seg selv når de får utrykningstid på to-tre timer over en gammel kommunal vei... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Vanlige skytebaner driver sjeldent med granater og andre eksplosiver. De driver heller ikke med automat våpen eller øver seg på rappellering fra helikopter. Eller kanskje de driver med slikt på din lokale skytebane? I såfall bør kanskje politiet ta en titt og sjekke hva de driver med der og at det ikke er en trenings leier for Nordiske Motstands bevegelsen. Dynamisk sportsskyting kan fort høres ganske mye ut som en Hollywoodproduksjon. De bruker høy eksplosiver og rappelerer fra helikoptere? Jeg vet de bruker Semi auto militære rifler som lett kan høres ut som automat våpen om du fyrer av fort nok. Men det er fremdeles ikke det samme som at noen fester plastic på en stål dør og blåser døra av ramene mens de detonerer sjokk granater. Eksplosiver i denne sammenhengen bråker mindre enn rifleskudd. Rappelering skal jeg dog si meg enig i. Edit: full auto brukes SJELDENT i taktisk sammenheng når det er snakk om "SIBO" Kommer vel helt ann på rifle skuddet og hvor mye eksplosiver de bruker, det er også to ganske forskjellige lyder, eksplosjoner lager mer drønn og kan også i teorien føre til risting in nabolaget. klirrende klass osv. Og ja vet at Full auto brukes skjeldent(nesten uansett sitvasjon) Men de må fremdeles lære å bruke full auto, noe som betyr en del full auto skyting. Eksplosiver for inntrengning bråker generelt lite. Sprengning av større mengder eksplosiver krever helt andre sikekrhetsavstander enn det som er mulig å oppdrive i et befolket område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå