Redaksjonen. Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Åpnes i dag. Se 360-bilder av den nye terminalen.Bli med inn på «nye» Flesland Lenke til kommentar
Ola Knudesen Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Bergen? nei takk.. Lenke til kommentar
Polle_2 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Bergen? nei takk.. Hahhaahahahahahahah Eg ler så eg dauer, hahahhahahaha Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Bergen? nei takk.. Helt enig, Nei takk. Må si at det var veldig mange likhetstrekk mellom Gardermoen og denne her altså Lenke til kommentar
G Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Synes baggasjehåndteringen kan være dårlig på Flesland. Spesiellt i det baggasjen skal inn i flykroppen. Når man som passasjer ser at den som laster beltet mister kofferter av det, som nesten har nådd toppen av flybuken for så å deise i asfalten Fikk ødelagt koffert i 2016 en gang jeg reiste via Bergen. Og nå forstår jeg bedre hvordan det kan skje, etter å ha reist der for både andre og tredje gang nylig. Endret 17. august 2017 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå