Toobig Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hei! Lurte på om noen her har noe aning om det er et godt marked for betongmøbler i Norge? Tenker da litt mer rettet mot det kunden vil ha av farge, størrelse, mønster og ekstra detaljer osv.. Og ikke masseprodusering av samme type bord etc. Har sett litt rundt og finner lite av "spesial" møbler i Norge og vet ikke om dette er fordi det er lite etterspørsel eller at det kommer av andre grunner! Med møbler mener jeg alt innen betong som du "kan løfte selv", benkeplater, potteplaner, bord, vask osv.. Setter veldig pris på alle innspill! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Etter hva jeg ser på diverse kjøp-og salg-grupper samt interiørsider på facebook vil jeg tro det Hva med å legge ut noe av det du ahr laget og sjekke responsen? Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Ja, burde vel gjøre det sånn ja! Er det folk som har spurt etter diverse møbler av betong eller er det mest salg? Sett litt på facebook men ikke funnet så mye. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg har sett salg, spesielt av bord med "renne" i midten til planter eller drikkevarer. Denne typen. Renna er mulig å ta ut. Meld deg inn i grupper i nærheten samt interiør-sider og luft interessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå