AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Er det mulig å få følelser for, eller bli forelsket i, en person som skjeler? Slik at man aldri har blikkontakt med mer enn ett øye. Ikke tolk dette feil, jeg skjeler, og er frustrert. Lurer på om jeg skal få tatt operasjon, men er usikker på suksessraten og om det er mulig å slippe narkose. Kvinner er kanskje mer opptatt av sosial rang enn menn er ovenfor kvinner, og det har jeg i alle fall ikke, så løper er nok kjørt uansett. Men hvem vet, kanskje sjansen ville økt om blikkontakt var mulig. Anonymous poster hash: 3e8b1...e44 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 så og si umulig ja, men ikke hvis man finner en annen som sjeler også Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Ok, jeg lukter sarkasme her, men jeg mener det jeg skriver, selv om jeg kanskje tok litt hardt i da. Det er jo et problem sosialt sett? Blir det ikke vanskelig å få kontakt? Tenker ikke på hvor "sexy" man er, altså. Anonymous poster hash: 3e8b1...e44 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Ikke sånn egentlig, men det er en veldig fin drittsekk-o-meter. De som ikke forstår og fortsatt dømmer deg etter de vet at du ikke kan noe for det kan ta rennefart til helvete vel. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 Ikke sånn egentlig, men det er en veldig fin drittsekk-o-meter. De som ikke forstår og fortsatt dømmer deg etter de vet at du ikke kan noe for det kan ta rennefart til helvete vel. "Ikke sånn egentlig", mener du det egentlig ikke er mulig? Tror det bare er unger (eller enkelte voksne som ikke har utviklet seg) som dømmer. Men jeg har aldri opplevd at noen har hatt følelser for meg på en romantisk måte. Det er rimelig sikkert flere ting som er problemet, men jeg bare lurer på om det er medvirkende i stor grad. Anonymous poster hash: 3e8b1...e44 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Faren min skjeler en del, og gjorde det enda mer før. Såpass at han fikk øyet operert. Når han fortalte meg om hvor sjenert han ble av det lo jeg, for jeg knapt noengang tenkt over det. Det har nok mye å si hvor stor skjelingen er.Mitt eneste problem med en som skjeler er at det kan være litt vanskelig å vite hvor man skal se Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Det går ikke an å få følelser for noen som skjeler. Punktum. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Selvsagt kan folk få følelser for deg selv om du skjeler. Se heller på skjelingen som en måte å luke bort de overfladiske menneskene du uansett ikke vil ha følelser fra. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Ikke sånn egentlig, men det er en veldig fin drittsekk-o-meter. De som ikke forstår og fortsatt dømmer deg etter de vet at du ikke kan noe for det kan ta rennefart til helvete vel. "Ikke sånn egentlig", mener du det egentlig ikke er mulig? Tror det bare er unger (eller enkelte voksne som ikke har utviklet seg) som dømmer. Men jeg har aldri opplevd at noen har hatt følelser for meg på en romantisk måte. Det er rimelig sikkert flere ting som er problemet, men jeg bare lurer på om det er medvirkende i stor grad. Anonymous poster hash: 3e8b1...e44 Det var som svar til "Blir det ikke vanskelig å få kontakt?" Det kan kanskje være vanskelig for enkelte i starten men ser ikke hvorfor det skulle være til hinder. Jeg mener at fysiske handikap ikke betyr like mye som folk frykter, ja det vil være en deal breaker for noen men sånn vil det alltid være uansett hva, du vil aldri være alle sin cup of tea, så å si, så ikke vektlegg det for mye. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 Takk for svarene! Da er det kanskje ikke så viktig da. Anonymous poster hash: 3e8b1...e44 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Du må bare finne din skjelefrende! 4 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Kjenner to som er operert for dette og ser nå rett frem, så operasjon er vel ikke så dumt. Men du finner deg nok noen uansett. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Søstra mi er sammen med en som skjeler og det ser ikke ut til å være et problem for henne. Han er ikke tøffel eller noe heller for å "veie opp" for skjelingen, like kranglete og sta begge to Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2017 Forfatter Del Skrevet 20. august 2017 Dette er nok ikke problemet nei. Anonymous poster hash: 3e8b1...e44 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2017 Forfatter Del Skrevet 20. august 2017 Jeg er jente og kjæresten min skjeler. Null problem. Anonymous poster hash: ca32a...d20 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2017 Forfatter Del Skrevet 21. august 2017 Høres ut som dere har det fint. Anonymous poster hash: 3e8b1...e44 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå