Empty Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Mener å huske et program i Win98 som het Netwatcher, som man kunne se hvem som var inne på pc'en din og på hvilke av dine delte kataloger. Men tilbake til mitt egentlig spm. På LAN så har jeg noen delte kataloger og det er en smule irriterende (mildt sagt) å sitte å spille, så er det en eller annen som skal hente ned noe av meg... Så derfor lurer jeg på om det finnes et program som lar meg overvåke de delte katalogene mine, se hvem som er nyskjerrig og helst for eks. sette en begrensning på nedlastingshastigheten for han? Har lagt merke til at det går helt fint å spille hvis en laster ned med 1000-1500kb/s enn 8000-9000kb/s... Huff dette ble mye og rotete.... Lenke til kommentar
rwu Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) hvis det er snakk om win2k eller XP, kan du høyreklikke på min datamaskin og velge behandle.. under system verktøy -> delte mapper -> sessjoner (forsøkt oversatt fra engelsk), kan du se hvem som er logget på... for å begrense båndbredde kan du bruke programmer som du-meter eller netlimiter Endret 7. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå