Gå til innhold

Beste kjøp til 30.000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjelder tilbudet fra.DnB MasterCard på tilbudsprodukter?

Det er ofte lett å prute på slike produkter hos Power og Elkjøp. Vil f.eks DnB gi 20% om Power gir meg ett prisreduksjon på varen?

Ja. Man betaler bare med DNB Mastercard, så trekkes 20% automatisk fra summen på MasterCard-fakturaen.

Lenke til kommentar

å bruke så mye penger på en skjerm i disse dager er etter min mening litt penger i dass. om 1 år så er skjermen verdt 1/3. Hadde ikke gitt mer enn 10 000 for en skjerm idag i 65 klassen

Lenke til kommentar

At skjermen er verdt 1/3 året etter har alltid vært tilfelle og vil trolig alltid være det, så når er det du mener at man kan bruke mer enn 10K på en 65"?

Det du egentlig sier er vel helt enkelt at din subjektive mening er at en 65" ikke er verdt mer enn 10K.

Å kjøpe en ny TV vil alltid være penger i dass om man planlegger å selge den et år senere eller bryr seg om annenhåndsverdien. Om det er det viktigste er det eneste rasjonelle å kun handle brukt. Jeg tror imidlertid det er svært trygt å anta at de færreste bryr seg om annenhåndsverdi ved kjøp av TV.

Lenke til kommentar

jeg ville heller ventet til den modellen til 30 000,- var til salg for 10 000 kr

eller kjøpt fjorårets 30 000,- tv til 10 000 

ja det er min subjektive mening haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...