Smedsrud Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Utvalgte forhandlere fikk selge noen hundre kort til «spesialpris» mandag. Nå er det slutt, bekrefter Komplett.no.AMDs RX Vega 64 øker med 1000 kroner i Norge 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg DuraN Skrevet 16. august 2017 Populært innlegg Del Skrevet 16. august 2017 Dette er så ufattelig teit at jeg ikke har ord. 14 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hvordan er det mulig å drive så dårlig PR? 5 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hvordan er det mulig å drive så dårlig PR? Poor Volta, Overclockers Dream, han der The Fixer-fyren, Roy Taylor på Twitter osv osv. AMD PR/marketing er så hinsides dårlig. 3 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hahaha, fy faen noe så usselt. Jaja, da ble det ikke AMD likevel på meg gitt 1 Lenke til kommentar
Spaceman20 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Godt at jeg kjøpte 4 når jeg første var i gang da Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Tidenes verste lansering av AMD, de svikter jo fansen sin totalt 8 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Høres ut som de skjøt seg selv i leggen med denne prisøkningen.Får håpe de gjør et byks i ytelsen med kommende drivere osv. som kan forsvare den nye prisen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Vega FE gjorde jo ikke det, så det tror jeg er å håpe for langt. Men hvem veit? Men blir liksom litt for dumt det også, AMD kan ikke sitter å optimalisere gamle spill i evigheter heller Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Nei nei nei. De hadde jo den fordelen. Jeg har ventet med å kjøpe skjermkort lenge nå, da jeg håpet AMD kunne utprise Nvidia med stor margin mtp. ytelse/pris, noe de gjorde. Nå tok de fra meg grunnen til å kjøpe vega. Snakk om å skyte seg selv i foten 3 Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Ikke bra, men tredjeparts modeller vil nok havne rundt der pris var uten bundle. Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Founder Edition var vel dyrere enn noen tredjeparts om eg ikke husker feil? Hvorfor AMD skal slenge med 2 "gratis" spill for 1000kr ekstra og ikke bare selge uten en slik bundle er veldig rart og idiotisk. Så når tredjeparts modeller kommer så bør vel de selge uten slike bundles? Endret 16. august 2017 av -=HellBound=- Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Bundles skal jo ikke koste det prisene går for spill i retail? Om du har ikke har lyst på Prey, hva da? Bundles pleier jo bare være en deal mellom produsent og developers som en gulrot. FE er forøvrig de billigste, om ikke jeg tar helt feil, men det var vel kanskje ikke helt sånn i starten. Ikke helt ideelt det heller, men de var i hvertfall kort som tronet øverst konta konkurransen med AMD. FE ble også bundla, men mange andre gjør jo også dette uten å skru opp prisen med vanvittige 1000,- Endret 16. august 2017 av bshagen Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Til tross for at jeg forventet et bedre produkt, var det nesten like før jeg bestilte kortet til den gamle prisen. Nå er jeg langt mindre motivert. Har holdt på mitt Radeon HD 7970 i 5+ år, og begynner å bli ganske klar til å oppgradere. Er kanskje like greit å vente litt til RX Vega får bedre kjølere. Hvis ikke noe er kraftig forbedret til den tid, vet jeg ikke om jeg orker å støtte AMD videre. Redigert: Etter flere år med skuffelser har jeg nå gått for GTX 1080 Ti + «gratis» spill (Destiny 2). Dette er det dyreste grafikkortet jeg noen gang har kjøpt. Kortet er «overkill» for meg akkurat nå, men markerer min «støtte» til AMD. Endret 22. august 2017 av ahw_ Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 For de av oss som får "nyhets brev" fra AMD så kom dette ikke som en overraskelse. Da det kom frem i e-posten at det ville være to muligheter for å kjøpe RX Vega 64 med og uten bundle men at uten bundle ville være et "limited"-offer.Det er også egentlig en tredje mulighet men den var vist kun for USA RX Vega 64 med vann kjøling. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 For de av oss som får "nyhets brev" fra AMD så kom dette ikke som en overraskelse. Da det kom frem i e-posten at det ville være to muligheter for å kjøpe RX Vega 64 med og uten bundle men at uten bundle ville være et "limited"-offer. Det er også egentlig en tredje mulighet men den var vist kun for USA RX Vega 64 med vann kjøling. Det er jo greit nok, men da kan ikke AMD legge MSRP på $499 for anmeldere. Realiteten er en MSRP på $599, noe som påvirker ytelse/krone en del. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 I bunn og grunn så krever altså AMD $100 for Wolfenstein 2 og Prey. Det er saken, og det er ikke akseptabelt en plass spør du meg Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Godgutten AMD leverer lada til mercedes pris. Bra de ikke oppfører seg som slemmingene NVIDIA og Intel. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå