merterje Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Jeg har problem med når jeg kjører Windows Update. Jeg prøver å lokalisere det, og funnet noe inne Malware som vissnok ikke skal være noe heldig for PCen. Vedlagt screenhot viser disse filene, det er jo svær mange av dem, og jeg vet ikke om de skal være der eller slettes, eller om det er noe med Malware å gjøre ? Ønsker tips. Endret 16. august 2017 av merterje Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Hvorfor tror du de har noe med malware å gjøre? Sånn i utgangspunktet er det ikke lurt å begynne å slette ting som ligger i den mappa, eller andre plasser i windowsmappa for den saks skyld. De filene som ligger i den mappa er i utgangspunktet helt nødvendige for å få oppdatert windows. Så tenker det er større sjangse for at årsaken til at du ikke får oppdatert er knytta til at det mangler en fil, evt. at en fil har blitt ødelagt, enn at det er for mange filer der. Mer info om WinSxS mappa her: https://technet.microsoft.com/en-us/library/dn251569.aspx Lenke til kommentar
merterje Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 jeg finner frem til en feil, det er en slik KB2267602 feil, og jeg søker da på nettet og finner da hvordan jeg kan løse problemet, har kikket på det og skal forsøke å løse det igjen, jeg vet jeg har prøvd før det samme, men den gang så så jeg ikke at det løste problemet, men etter en stund var likevel Windows Update okay, kanskje det hadde en sein virkning ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå