marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hvis den nordiske motstandsbevegelsen verken sprer jødehat eller rasediskriminering, men i praksis bare fokuserer på et isolert område som innvandringspolitikk, hva er det da egentlig som gjør venstresiden så mye moralsk bedre enn de høyreekstreme? Er ja eller nei til innvandring det som helliggjør deg politisk? Ingenting. Innvandringspolitikk er helt fair å diskutere. Det er greit å være i mot innvandring. Det er ikke greit å være i mot etnisk rensing. Hvor mange har blitt nazister av å finne ut at det bildet venstreekstreme maler av dem - som den ultimate representanten for jordlig ondskap - rett og slett ikke stemmer? Hvor mange er det som kommer til den nordiske motstandsbevegelsen med det inntrykk av at de vil myrde ikkehvite for å spare penger - fått høre at disse nazistene faktisk vil gi uhjelp - fått sjokk, måttet revurdere sitt syn på de totalt og etterhvert meldt seg inn? Ok, så man rett og slett blir nazist av å høre at nazister ønsker å drive bl.a miljøvern. Den er grei. Nok engang et eksempel på hvor inkompetent du er mht å dømme andre. Det var ikke det jeg sa. Men kan bli nazist av å få vite at det man har blitt fortalt om dem er løgner. Derfor tjener det ikke venstresidens sak å juge om sine politiske motstandere, det viser og at det bildet av godt og ondt som venstresiden fremholder er falskt, som er det poenget jeg har prøvd å banke inn her i denne tråden. Ok, hva er det jeg har fortalt om nazister som er løgner? Jeg har fortalt at nazister kan finne på å drepe folk. Woops, det har skjedd. Jeg har fortalt at nazister mest sannsynlig ikke ønsker å sette opp store flyktningemottak og hjelpe folk som er brune i huden. Jeg har fortalt at nazister advokerer for etnisk rensing og hvite etnostater. Hva av dette er feil? Ifølge motstandsbevegelsens egne sider, så sier de jo at de er for uhjelp. Står det at de er mot å hjelpe folk som er brune i huden der? Sier de f.eks at hvis et afrikansk land invaderer et annet afrikansk land, så vil de gi blaffen? Hva med å få klarhet i dette her? Send en mail og la de uttale seg, istedet for å anta ting. Jeg dømmer ikke før jeg hører hva folk sier. Jeg har da selv sagt her inne at nazisme er en ideologi som fremmer ideen om mennesklig landbruk da det reduserer verdien av mennesket ned til dyr, hvor noen "besetninger" skal slaktes ned og andre settes i avl. Så ha det som utgangspunkt for mitt syn, men da må du som anklager faktisk vise til at den anklagede mener det. Tja, på nettsiden står det dette: Sikre de nordiske folkenes grunnleggende behov innen vi legger våre ressurser på andre land. Føre en generøs bistandspolitikk, om mulig, for land som følger det nye Nordens grunnleggende etiske regler. Hva "det Nye Norden grunnleggende etiske regler" er, vites ikke, men dette står under etikk En stat som bevisst handlet imot nasjonalsosialismens grunnleggende prinsipper, gjennom å for eksempel tillate masseinnvandring, vil heller ikke motta bistand. Med andre ord, land som tar i mot innvandrere får ikke lov til å nyte godt av dette generøse bidraget fra norske nazister! Hva så? Jeg har før over her nevnt hvordan Norge har gitt u-hjelp til Mugabe i zimbabwe mens han drev etnisk rensing mot hvite og fordrev hvite bønder fra landjorda med sultkatastrofe som resultat. Det er milevis mellom å si det de sier - og å gi blaffen i om mørkhudede sulter ihjel - sånn du gir inntrykk av. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Nei, det er ikke det. Hele politikken deres er rasebasert. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Nei, det er ikke det. Hele politikken deres er rasebasert. Men det er da tydeligvis politikken vår også .. For hadde Mugabe fått uhjelp om han var hvit og det var svarte han drev etnisk rensing mot? Venstresiden er selektiv i hvilke grupper de gjør til offer, og hvilke grupper de gjør til overgriper. Overgriperen er generelt en hvit hetrosexuell mann, offeret er mørkhudet, helst homofil og aller helst en kvinne i venstresidens offerhierarki. Disse parameterne er det som avgjør om du får venstresidens sympati eller blir ignorert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Nei, det er ikke det. Hele politikken deres er rasebasert. Men det er da tydeligvis politikken vår også .. For hadde Mugabe fått uhjelp om han var hvit og det var svarte han drev etnisk rensing mot? Venstresiden er selektiv i hvilke grupper de gjør til offer, og hvilke grupper de gjør til overgriper. Overgriperen er generelt en hvit hetrosexuell mann, offeret er mørkhudet, helst homofil og aller helst en kvinne i venstresidens offerhierarki. Disse parameterne er det som avgjør om du får venstresidens sympati eller blir ignorert. Hva er det som skal til for at du kjøper premisset: Nazister er ikke gode folk Jeg spør fordi jeg er oppriktig nyskjerrig. Når du begynner med pjattet om at hvit mann aldri kan være offer, og at det er kun trans-homofile kvinner bla bla bla som kun kan være offer i PK-venstre tyranniet, så er det litt artig å høre på. Og veldig "frihetskamp.no"-aktig. Endret 16. august 2017 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Nei, det er ikke det. Hele politikken deres er rasebasert. Men det er da tydeligvis politikken vår også .. For hadde Mugabe fått uhjelp om han var hvit og det var svarte han drev etnisk rensing mot? Venstresiden er selektiv i hvilke grupper de gjør til offer, og hvilke grupper de gjør til overgriper. Overgriperen er generelt en hvit hetrosexuell mann, offeret er mørkhudet, helst homofil og aller helst en kvinne i venstresidens offerhierarki. Disse parameterne er det som avgjør om du får venstresidens sympati eller blir ignorert. Hva er det som skal til for at du kjøper premisset: Nazister er ikke gode folk Jeg spør fordi jeg er oppriktig nyskjerrig. Når du begynner med pjattet om at hvit mann aldri kan være offer, og at det er kun trans-homofile kvinner bla bla bla som kun kan være offer i PK-venstre tyranniet, så er det litt artig å høre på. Og veldig "frihetskamp.no"-aktig. Jeg har aldri sagt at nazister er "gode folk" - vi er alle syndere er mitt ståsted som kristen. Poenget mitt er at venstresiden er skinnhellige når de peker ut og dømmer nazister, ofte på falskt grunnlag. Å stå og hylskrike og kaste stein, sånn disse demonstrasjonene somregel utarter seg, viser ikke akkuratt tegn på at venstresiden er interessert i å gå nazistene i møte og overtale dem til å skifte syn. De er dømt som mennesker på forhånd. Nazisten vil aldri gå fra demonstrasjonen som noe mindre nazist enn når han kom - han vil få forsterket sitt syn på venstresiden som intolerante gråtekoner uten evne til rasjonell tenkning, hate dem enda mer, og dermed være enda mer overbevist i sin sak. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 En nazist som går i tog / demonstrasjon for sin overbevisning er allerede såpass overbevist at dialog neppe hjelper. Etter 22/7 var det jo en storkampanje der man skulle eksponere nettroll. Troll sprekker i sola sa folk. Hvis man møter de med saklige argumenter og forteller at "rasisme er ikke spesielt bra" og "nazisme er ikke så bra det heller" så skulle vi alle bli barn under regnbuen. Det fungerte ikke spesielt godt. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 En nazist som går i tog / demonstrasjon for sin overbevisning er allerede såpass overbevist at dialog neppe hjelper. Etter 22/7 var det jo en storkampanje der man skulle eksponere nettroll. Troll sprekker i sola sa folk. Hvis man møter de med saklige argumenter og forteller at "rasisme er ikke spesielt bra" og "nazisme er ikke så bra det heller" så skulle vi alle bli barn under regnbuen. Det fungerte ikke spesielt godt. Hva med å plukke ifra hverandre argumentene deres på en litt annerledes måte? Leste du den fjøs-liknelsen jeg brukte om nazisme? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Ja, fjøs-liknelsen er korrekt. Og i fjøs-lignelsen så forteller jo du og så at de er for etnisk rensing / folkemord. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Ja, fjøs-liknelsen er korrekt. Og i fjøs-lignelsen så forteller jo du og så at de er for etnisk rensing / folkemord. ...med forutsetning at det er synet, ja. Mitt ståsted som kristen er at svarte og jøder har like mye evne til å relatere seg til en Gud som vi som hvite - ergo har de ingen grunnlag for å si at andre raser er mindre verdt enn andre. Nazisme er et sosialdarwinistisk syn på mennesker som dyr basert på darwins teorier om at vi kom fra apene, heller enn at vi er barn av Gud. Men kommunister (som ateister) deler nazistenes syn på mennesket som essensielt et dyr, et menneskeliv i kommunistregimer er like billig som i et naziregime. Hvis de blir konfrontert med den liknelsen - så er jeg overbevist om at de vil møte seg selv i døra og se brutaliteten i sin egen ideologi. For er hvite bare en "bedre utviklet dyreart" - så er det heller ingen grunn for å helliggjøre hvite på noen måte, her er det fritt fram mht å tukle med gener etc for å skape super-ariere, er dette virkelig en fremtid de ønsker seg? Endret 16. august 2017 av marius77 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hvis de blir konfrontert med den liknelsen - så er jeg overbevist om at de vil møte seg selv i døra og se brutaliteten i sin egen ideologi. For er hvite bare en "bedre utviklet dyreart" - så er det heller ingen grunn for å helliggjøre hvite på noen måte, her er det fritt fram mht å tukle med gener etc for å skape super-ariere, er dette virkelig en fremtid de ønsker seg? Jeg tror beklagelig nok at du er noe naiv, og at dette er akkurat en slik fremtid de ønsker seg. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hvis de blir konfrontert med den liknelsen - så er jeg overbevist om at de vil møte seg selv i døra og se brutaliteten i sin egen ideologi. For er hvite bare en "bedre utviklet dyreart" - så er det heller ingen grunn for å helliggjøre hvite på noen måte, her er det fritt fram mht å tukle med gener etc for å skape super-ariere, er dette virkelig en fremtid de ønsker seg? Jeg tror beklagelig nok at du er noe naiv, og at dette er akkurat en slik fremtid de ønsker seg. Det tror ikke jeg - hvis de er ærlige med seg selv. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Ja. Hensikten med din rasistiske holdning endrer ingenting når du fortsatt ønsker å forskjellsbehandle mennesker basert på rase. Så vi skal etnisk rense oss selv fordi vi ikke er "rasister". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Ja. Hensikten med din rasistiske holdning endrer ingenting når du fortsatt ønsker å forskjellsbehandle mennesker basert på rase. Så vi skal etnisk rense oss selv fordi vi ikke er "rasister". Fin stråmann. 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Fin stråmann. Har hvite rett til å ta grep for å fortsatt være majoriteten i hvite land ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Fin stråmann. Har hvite rett til å ta grep for å fortsatt være majoriteten i hvite land ? Det er ikke det vi snakker om, du ror. Det vi snakker om er grepene og hva de er basert på, noe som er ren rasisme. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Fin stråmann. Har hvite rett til å ta grep for å fortsatt være majoriteten i hvite land ? Det er ikke det vi snakker om, du ror. Det vi snakker om er grepene og hva de er basert på, noe som er ren rasisme. jeg tror ingen i denne tråden her vil ha rasisme, jeg har ikke sett noen her oppriktig vil svarte mennesker noe vondt. jeg hadde en syk liknelse her om svarte barn, for å illustrere hvor feil det blir å anklage noen for å ha ønsker om å påføre skade på noen men som de ikke nødvendigvis vil. en her som kaller seg "ruterknekt" er i motstandsbevegelsen, han burde svare selv for sitt syn på f.eks svarte mennesker. hater han dem, ønsker han å skade dem, vil han ha handel med svarte mennesker, og f.eks gi uhjelp for å hjelpe endel land i afrika? kunne vært interessant å hørt HANS syn, også spørre evt hvorfor. Kun på den måten der - ved å møte folk på alvor, så går det ann å forstå hva og hvorfor de tenker sånn. For jeg tror ikke "ruterknekt" er djevelen i egen person, det er altid en eller annen grunn til at han har havnet i denne gjengen sin, og da må man spørre hvorfor og hva slags logiske slutninger som har gjort at han havnet der. det kan jo faktisk være at han havnet der pga ondskap og hykleri fra venstresiden, for å "balansere" ut ting. for jeg regner med folk her har hørt det bli klaget over hvor blendahvitt et sted er, dvs noen står faktisk og teller antall hvite mennesker også klager over at det er for mange? kan man virkelig kalle det "anti-rasisme", og hva skal man kalle det å problematisere at det bor mange hvite i et strøk/land? hva hadde man sagt hvis noen gikk på bussen, bare så muslimske arabere der og sa "fysj, her var det jammen sjoko-brunt", eller foreslo å sende noen europeere til afrika for å sprite opp kjedelige svarte afrikanske land? det er lett å se hykleriet på venstresiden hvis man tenker litt. Endret 16. august 2017 av marius77 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Har hvite rett til å ta grep for å fortsatt være majoriteten i hvite land ? Det er ikke det vi snakker om, du ror. Det vi snakker om er grepene og hva de er basert på, noe som er ren rasisme. Ingen som ror her, stilte et enkelt ja/nei spm som du ikke svarer på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Du må lære deg å kalle en spade for en spade og vite hva konsekvensene for handlinger er, ikke ønsket resultat. En nazist som ønsker et samfunn fritt for jøder vil aktivt arbeide for et samfunn der jøder vil bli diskriminert mot, hatet, utstøtet, deportert og i mange tilfeller drept. Jeg er ikke interessert i å snakke om bevaring av den hvite rasen, først og fremst fordi det legitimerer en meningsløs ideologi, men mest fordi det er en sukret ideologi proppet av hat, på lik linje med alle andre ekstreme ideologier, inklusive islamister. Ingen som ror her, stilte et enkelt ja/nei spm som du ikke svarer på. Jo du ror fra min konfrontasjon av din rasistiske holdning, og vi kan kverulere på dette så lenge du bare vil. Svaret mitt er nei, fordi "grep" innebærer en etnisk segregering og diskriminering, noe som er mot mitt liberale standpunkt. Din tur. Er "fjerning" av mennesker av feil (hvithetsskala?) rase rasistisk? Endret 16. august 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Fin stråmann. Har hvite rett til å ta grep for å fortsatt være majoriteten i hvite land ? Og i det spørsmålet ligger mye av tankefeilen din. Du er ikke så opptatt av nasjonalitet, men mer av utseende på folk og det blir nok fortsatt litt for banalt for de fleste andre tenkende mennesker. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Du må lære deg å kalle en spade for en spade og vite hva konsekvensene for handlinger er, ikke ønsket resultat. En nazist som ønsker et samfunn fritt for jøder vil aktivt arbeide for et samfunn der jøder vil bli diskriminert mot, hatet, utstøtet, deportert og i mange tilfeller drept. Jeg er ikke interessert i å snakke om bevaring av den hvite rasen, først og fremst fordi det legitimerer en meningsløs ideologi, men mest fordi det er en sukret ideologi proppet av hat, på lik linje med alle andre ekstreme ideologier, inklusive islamister. Men resultatet av å "jobbe mot" nazister ved å lage et flerkulturelt samfunn har jo blitt nettopp islamister, flerkultur har jo i praksis betydd store ghettoer i sverige som nå kalles no go zones, hvor europa i praksis har forkastet sin egen kristne kultur, skolebarn rundt i europa i dag vet vel mer om muhammed enn om Jesus hvis jeg har oppfattet ting riktig. Nå sier jeg ikke alle muslimene som flytter hit vil ha sharia stat, men om 50% vil det, og 10% er villige til å ta til vold for å oppnå det, ja da skal det ikke så mange årene til før det begynner å se ut som i midtøsten i diverse land i europa. reaksjonene på det, kan jo være at folk som ellers hadde stemt arbeiderpartiet, reagerer kraftig og går til høyreekstreme som norsk motstandsbevegelse for de tenker at noe må gjøres. med andre ord skaper man like mye problemer som man løser, for ingen av dere sitter egentlig med løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå