marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Tråden handler om disse nazistene fra USA. Begge er nazister, og begge står for det samme. Så nei, det er ikke noe forskjell på dem. Og det var poenget mitt. Så hvis den nordiske motstandsbevegelsen er for uhjelp - så er det vel også grunn til å tro at det gjelder de amerikanske nynazistene, siden du/dere på venstresiden som har gjort dere selv til dommere og satt dere selv i posisjon til å peke ut de onde (som i deres bok er identifisert ved å være hvite i huden og misslike andre folkeslag), ikke skiller på dem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Tråden handler om disse nazistene fra USA. Begge er nazister, og begge står for det samme. Så nei, det er ikke noe forskjell på dem. Og det var poenget mitt. Så hvis den nordiske motstandsbevegelsen er for uhjelp - så er det vel også grunn til å tro at det gjelder de amerikanske nynazistene, siden du/dere på venstresiden som har gjort dere selv til dommere og satt dere selv i posisjon til å peke ut de onde (som i deres bok er identifisert ved å være hvite i huden og misslike andre folkeslag), ikke skiller på dem. Den nordiske motstandsbevegelsen nekter å bevilge u-hjelp til land som tar imot innvandrere. Tror du den nordiske motstandsbevegelsen ønsker å sette opp store flyktningemottak? Endret 16. august 2017 av Mchansern Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Tråden handler om disse nazistene fra USA. Begge er nazister, og begge står for det samme. Så nei, det er ikke noe forskjell på dem. Og det var poenget mitt. Så hvis den nordiske motstandsbevegelsen er for uhjelp - så er det vel også grunn til å tro at det gjelder de amerikanske nynazistene, siden du/dere på venstresiden som har gjort dere selv til dommere og satt dere selv i posisjon til å peke ut de onde (som i deres bok er identifisert ved å være hvite i huden og misslike andre folkeslag), ikke skiller på dem. Den nordiske motstandsbevegelsen nekter å bevilge u-hjelp til land som tar imot innvandrere. Hva så? Norge nektet å handle med apartheid-regimet i sør-afrika, men har gitt u-hjelp til den svarte rasisten Mugabe som fordrev de hvite bøndene med vold (etnisk rensing) og sultkatastrofe i zimbabwe som resultat. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Tror du den nordiske motstandsbevegelsen ønsker å sette opp store flyktningemottak? Hva med å sende en epost til dem og spørre? Jeg gidder ikke sitte og bruke tid på å lese på sia deres. Legg svaret her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Ja, du fremstiller dem jo som helgener som faktisk er villig til å yte u-hjelp, men de vil jo teknisk sett ikke hjelpe innvandrere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Tror du den nordiske motstandsbevegelsen ønsker å sette opp store flyktningemottak? Hva med å sende en epost til dem og spørre? Jeg gidder ikke sitte og bruke tid på å lese på sia deres. Legg svaret her. Du hevdet jo det, så det er vel du som bør sende eposten. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Ja, du fremstiller dem jo som helgener som faktisk er villig til å yte u-hjelp, men de vil jo teknisk sett ikke hjelpe innvandrere. Nei, det gjør jeg slettes ikke - men dere fremstiller dem som demoner - og det gjør dere antageligvis for å rette oppmerksomheten vekk fra den faenskapen venstresiden selv har stått for opp igjennom historien. Istedet forsøker venstreekstreme å fremstå som helgener ved å bekjempe den hvite rasisten. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Tror du den nordiske motstandsbevegelsen ønsker å sette opp store flyktningemottak? Hva med å sende en epost til dem og spørre? Jeg gidder ikke sitte og bruke tid på å lese på sia deres. Legg svaret her. Du hevdet jo det, så det er vel du som bør sende eposten. Nå lyver du igjen, noe som atter engang beviser at venstreekstreme ikke er kompetente til å gjøre seg selv til dommere, og at det godt/ondt bildet dere maler er falskt. Jeg sa det er TEORETISK mulig de vil det, det er ingenting ved nazisme som hindrer de i å opprette flyktningeleire eller flyktningemottak. Om det faktisk er reelt, er en annen sak. Nordiske motstandsbevegelsen sier selv at de ta imot asylsøkere av "egen rase" - noe jeg har hørt før, altså vil de antageligvis slippe inn flyktninger og asylsøkere fra europa. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Tror du den nordiske motstandsbevegelsen ønsker å sette opp store flyktningemottak? Hva med å sende en epost til dem og spørre? Jeg gidder ikke sitte og bruke tid på å lese på sia deres. Legg svaret her. Du hevdet jo det, så det er vel du som bør sende eposten. Nå lyver du igjen, noe som atter engang beviser at venstreekstreme ikke er kompetente til å gjøre seg selv til dommere, og at det godt/ondt bildet dere maler er falskt. Jeg sa det er TEORETISK mulig de vil det, det er ingenting ved nazisme som hindrer de i å opprette flyktningeleire eller flyktningemottak. Om det faktisk er reelt, er en annen sak. Nordiske motstandsbevegelsen sier selv at de ta imot asylsøkere av "egen rase" - noe jeg har hørt før, altså vil de antageligvis slippe inn flyktninger og asylsøkere fra europa. Hvor mange ganger har du kalt meg venstreekstrem til nå? Gagner det din sak? Ja, du hevdet: "at det bør la seg forene med nazisme å lage store flyktningemottak og å bruke mye mer penger på bistand enn vi gjør i dag" i teorien ja. Når du skriver at det bør la seg forene med nazime, så hevder jo du at dette er noe nazister ønsker / er innenfor deres ideologi. Selvfølgelig ønsker de kun etniske europeere. Det er jo ikke noe nytt. Endret 16. august 2017 av Mchansern Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Tror du den nordiske motstandsbevegelsen ønsker å sette opp store flyktningemottak? Hva med å sende en epost til dem og spørre? Jeg gidder ikke sitte og bruke tid på å lese på sia deres. Legg svaret her. Du hevdet jo det, så det er vel du som bør sende eposten. Nå lyver du igjen, noe som atter engang beviser at venstreekstreme ikke er kompetente til å gjøre seg selv til dommere, og at det godt/ondt bildet dere maler er falskt. Jeg sa det er TEORETISK mulig de vil det, det er ingenting ved nazisme som hindrer de i å opprette flyktningeleire eller flyktningemottak. Om det faktisk er reelt, er en annen sak. Nordiske motstandsbevegelsen sier selv at de ta imot asylsøkere av "egen rase" - noe jeg har hørt før, altså vil de antageligvis slippe inn flyktninger og asylsøkere fra europa. Hvor mange ganger har du kalt meg venstreekstrem til nå? Gagner det din sak? Ja, du hevdet: "at det bør la seg forene med nazisme å lage store flyktningemottak og å bruke mye mer penger på bistand enn vi gjør i dag" i teorien ja. I denne forbindelsen her er det irrelevant om du er venstreekstrem eller ei - for den samme forfalskede retorikken og logikken du bruker, bruker også de når de stempler, dømmer og peker ut rasister. Hvor mange har blitt nazister av å finne ut at det bildet venstreekstreme maler av dem - som den ultimate representanten for jordlig ondskap - rett og slett ikke stemmer? Hvor mange er det som kommer til den nordiske motstandsbevegelsen med det inntrykk av at de vil myrde ikkehvite for å spare penger - fått høre at disse nazistene faktisk vil gi uhjelp - fått sjokk, måttet revurdere sitt syn på de totalt og etterhvert meldt seg inn? Hvis den nordiske motstandsbevegelsen verken sprer jødehat eller rasediskriminering, men i praksis bare fokuserer på et isolert område som innvandringspolitikk, hva er det da egentlig som gjør venstresiden så mye moralsk bedre enn de høyreekstreme? Er ja eller nei til innvandring det som helliggjør deg politisk? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Hvor mange har blitt nazister av å finne ut at det bildet venstreekstreme maler av dem - som den ultimate representanten for jordlig ondskap - rett og slett ikke stemmer? Hvor mange er det som kommer til den nordiske motstandsbevegelsen med det inntrykk av at de vil myrde ikkehvite for å spare penger - fått høre at disse nazistene faktisk vil gi uhjelp - fått sjokk, måttet revurdere sitt syn på de totalt og etterhvert meldt seg inn? Ok, så man rett og slett blir nazist av å høre at nazister ønsker å drive bl.a miljøvern. Den er grei. Svar til tallet: Jeg aner ikke, men jeg håper eksakt null. Endret 16. august 2017 av Mchansern Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hvor mange har blitt nazister av å finne ut at det bildet venstreekstreme maler av dem - som den ultimate representanten for jordlig ondskap - rett og slett ikke stemmer? Hvor mange er det som kommer til den nordiske motstandsbevegelsen med det inntrykk av at de vil myrde ikkehvite for å spare penger - fått høre at disse nazistene faktisk vil gi uhjelp - fått sjokk, måttet revurdere sitt syn på de totalt og etterhvert meldt seg inn? Ok, så man rett og slett blir nazist av å høre at nazister ønsker å drive bl.a miljøvern. Den er grei. Nok engang et eksempel på hvor inkompetent du er mht å dømme andre. Det var ikke det jeg sa. Men kan bli nazist av å få vite at det man har blitt fortalt om dem er løgner. Derfor tjener det ikke venstresidens sak å juge om sine politiske motstandere, det viser og at det bildet av godt og ondt som venstresiden fremholder er falskt, som er det poenget jeg har prøvd å banke inn her i denne tråden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Hvis den nordiske motstandsbevegelsen verken sprer jødehat eller rasediskriminering, men i praksis bare fokuserer på et isolert område som innvandringspolitikk, hva er det da egentlig som gjør venstresiden så mye moralsk bedre enn de høyreekstreme? Er ja eller nei til innvandring det som helliggjør deg politisk? Ingenting. Innvandringspolitikk er helt fair å diskutere. Det er greit å være i mot innvandring. Det er for greit å være i mot etnisk rensing. Hvor mange har blitt nazister av å finne ut at det bildet venstreekstreme maler av dem - som den ultimate representanten for jordlig ondskap - rett og slett ikke stemmer? Hvor mange er det som kommer til den nordiske motstandsbevegelsen med det inntrykk av at de vil myrde ikkehvite for å spare penger - fått høre at disse nazistene faktisk vil gi uhjelp - fått sjokk, måttet revurdere sitt syn på de totalt og etterhvert meldt seg inn? Ok, så man rett og slett blir nazist av å høre at nazister ønsker å drive bl.a miljøvern. Den er grei. Nok engang et eksempel på hvor inkompetent du er mht å dømme andre. Det var ikke det jeg sa. Men kan bli nazist av å få vite at det man har blitt fortalt om dem er løgner. Derfor tjener det ikke venstresidens sak å juge om sine politiske motstandere, det viser og at det bildet av godt og ondt som venstresiden fremholder er falskt, som er det poenget jeg har prøvd å banke inn her i denne tråden. Ok, hva er det jeg har fortalt om nazister som er løgner? Jeg har fortalt at nazister kan finne på å drepe folk. Woops, det har skjedd. Jeg har fortalt at nazister mest sannsynlig ikke ønsker å sette opp store flyktningemottak og hjelpe folk som er brune i huden. Jeg har fortalt at nazister advokerer for etnisk rensing og hvite etnostater. Hva av dette er feil? Endret 16. august 2017 av Mchansern Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Hvis den nordiske motstandsbevegelsen verken sprer jødehat eller rasediskriminering, men i praksis bare fokuserer på et isolert område som innvandringspolitikk, hva er det da egentlig som gjør venstresiden så mye moralsk bedre enn de høyreekstreme? Er ja eller nei til innvandring det som helliggjør deg politisk? Ingenting. Innvandringspolitikk er helt fair å diskutere. Det er greit å være i mot innvandring. Det er ikke greit å være i mot etnisk rensing. Hvor mange har blitt nazister av å finne ut at det bildet venstreekstreme maler av dem - som den ultimate representanten for jordlig ondskap - rett og slett ikke stemmer? Hvor mange er det som kommer til den nordiske motstandsbevegelsen med det inntrykk av at de vil myrde ikkehvite for å spare penger - fått høre at disse nazistene faktisk vil gi uhjelp - fått sjokk, måttet revurdere sitt syn på de totalt og etterhvert meldt seg inn? Ok, så man rett og slett blir nazist av å høre at nazister ønsker å drive bl.a miljøvern. Den er grei. Nok engang et eksempel på hvor inkompetent du er mht å dømme andre. Det var ikke det jeg sa. Men kan bli nazist av å få vite at det man har blitt fortalt om dem er løgner. Derfor tjener det ikke venstresidens sak å juge om sine politiske motstandere, det viser og at det bildet av godt og ondt som venstresiden fremholder er falskt, som er det poenget jeg har prøvd å banke inn her i denne tråden. Ok, hva er det jeg har fortalt om nazister som er løgner? Jeg har fortalt at nazister kan finne på å drepe folk. Woops, det har skjedd. Jeg har fortalt at nazister mest sannsynlig ikke ønsker å sette opp store flyktningemottak og hjelpe folk som er brune i huden. Jeg har fortalt at nazister advokerer for etnisk rensing og hvite etnostater. Hva av dette er feil? Ifølge motstandsbevegelsens egne sider, så sier de jo at de er for uhjelp. Står det at de er mot å hjelpe folk som er brune i huden der? Sier de f.eks at hvis et afrikansk land invaderer et annet afrikansk land, så vil de gi blaffen? Hva med å få klarhet i dette her? Send en mail og la de uttale seg, istedet for å anta ting. Jeg dømmer ikke før jeg hører hva folk sier. Jeg har da selv sagt her inne at nazisme er en ideologi som fremmer ideen om mennesklig landbruk da det reduserer verdien av mennesket ned til dyr, hvor noen "besetninger" skal slaktes ned og andre settes i avl. Så ha det som utgangspunkt for mitt syn, men da må du som anklager faktisk vise til at den anklagede mener det. Endret 16. august 2017 av marius77 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 De vil ha en kun-hvit stat. Er dette et problem ? At hvite ikke ønsker å bli en minoritet i sine egne land. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Ifølge motstandsbevegelsens egne sider, så sier de jo at de er for uhjelp. Står det at de er mot å hjelpe folk som er brune i huden der? Sier de f.eks at hvis et afrikansk land invaderer et annet afrikansk land, så vil de gi blaffen? Hva med å få klarhet i dette her? Send en mail og la de uttale seg, istedet for å anta ting. Hvor mange gamle koner må jeg hjelpe over veien for å kunne etnisk utrydde noen? De vil ha en kun-hvit stat. Er dette et problem ? At hvite ikke ønsker å bli en minoritet i sine egne land. Ja det er et problem. Hadde vi snudd flisen så kunne det bare vært snakk om tid før f.eks. du ble deportert for hvem du er, siden vi ikke vil ha f.eks. rasister eller nazi-sympatisører i landet. Det er problemet med rasisme eller annen diskriminering. Å miste rettighetene dine for hvem du er. Endret 16. august 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Ifølge motstandsbevegelsens egne sider, så sier de jo at de er for uhjelp. Står det at de er mot å hjelpe folk som er brune i huden der? Sier de f.eks at hvis et afrikansk land invaderer et annet afrikansk land, så vil de gi blaffen? Hva med å få klarhet i dette her? Send en mail og la de uttale seg, istedet for å anta ting. Hvor mange gamle koner må jeg hjelpe over veien for å kunne etnisk utrydde noen? Kan du vise at de faktisk VIL etnisk utrydde noen, eller kommer du med falske anklager? Hvis det er falske anklager, så ligger jo ondskapen hos den som kommer med de falske anklagene. Det var falske anklager mot jødene som tok livet av dem. Hvis du skal fremstå som "godhetens hvite ridder" og bekjempe ondskapen, så må det være hold i anklagene dine. Hvor mange ganger her må jeg gjenta det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Hvis den nordiske motstandsbevegelsen verken sprer jødehat eller rasediskriminering, men i praksis bare fokuserer på et isolert område som innvandringspolitikk, hva er det da egentlig som gjør venstresiden så mye moralsk bedre enn de høyreekstreme? Er ja eller nei til innvandring det som helliggjør deg politisk? Ingenting. Innvandringspolitikk er helt fair å diskutere. Det er greit å være i mot innvandring. Det er ikke greit å være i mot etnisk rensing. Hvor mange har blitt nazister av å finne ut at det bildet venstreekstreme maler av dem - som den ultimate representanten for jordlig ondskap - rett og slett ikke stemmer? Hvor mange er det som kommer til den nordiske motstandsbevegelsen med det inntrykk av at de vil myrde ikkehvite for å spare penger - fått høre at disse nazistene faktisk vil gi uhjelp - fått sjokk, måttet revurdere sitt syn på de totalt og etterhvert meldt seg inn? Ok, så man rett og slett blir nazist av å høre at nazister ønsker å drive bl.a miljøvern. Den er grei. Nok engang et eksempel på hvor inkompetent du er mht å dømme andre. Det var ikke det jeg sa. Men kan bli nazist av å få vite at det man har blitt fortalt om dem er løgner. Derfor tjener det ikke venstresidens sak å juge om sine politiske motstandere, det viser og at det bildet av godt og ondt som venstresiden fremholder er falskt, som er det poenget jeg har prøvd å banke inn her i denne tråden. Ok, hva er det jeg har fortalt om nazister som er løgner? Jeg har fortalt at nazister kan finne på å drepe folk. Woops, det har skjedd. Jeg har fortalt at nazister mest sannsynlig ikke ønsker å sette opp store flyktningemottak og hjelpe folk som er brune i huden. Jeg har fortalt at nazister advokerer for etnisk rensing og hvite etnostater. Hva av dette er feil? Ifølge motstandsbevegelsens egne sider, så sier de jo at de er for uhjelp. Står det at de er mot å hjelpe folk som er brune i huden der? Sier de f.eks at hvis et afrikansk land invaderer et annet afrikansk land, så vil de gi blaffen? Hva med å få klarhet i dette her? Send en mail og la de uttale seg, istedet for å anta ting. Jeg dømmer ikke før jeg hører hva folk sier. Jeg har da selv sagt her inne at nazisme er en ideologi som fremmer ideen om mennesklig landbruk da det reduserer verdien av mennesket ned til dyr, hvor noen "besetninger" skal slaktes ned og andre settes i avl. Så ha det som utgangspunkt for mitt syn, men da må du som anklager faktisk vise til at den anklagede mener det. Tja, på nettsiden står det dette: Sikre de nordiske folkenes grunnleggende behov innen vi legger våre ressurser på andre land. Føre en generøs bistandspolitikk, om mulig, for land som følger det nye Nordens grunnleggende etiske regler. Hva "det Nye Norden grunnleggende etiske regler" er, vites ikke, men dette står under etikk En stat som bevisst handlet imot nasjonalsosialismens grunnleggende prinsipper, gjennom å for eksempel tillate masseinnvandring, vil heller ikke motta bistand. Med andre ord, land som tar i mot innvandrere får ikke lov til å nyte godt av dette generøse bidraget fra norske nazister! Når de kun advokerer for at de kun vil hjelp "nært beslektede" etniske folkeslag, hva tror du er sannsynligheten for at de ønsker å hjelpe Iran, Sudan eller Djibouti med denne svært generøse politikken. Endret 16. august 2017 av Mchansern Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Er dette et problem ? At hvite ikke ønsker å bli en minoritet i sine egne land. Ja det er et problem. Hadde vi snudd flisen så kunne det bare vært snakk om tid før f.eks. du ble deportert for hvem du er, siden vi ikke vil ha f.eks. rasister eller nazi-sympatisører i landet. Det er problemet med rasisme eller annen diskriminering. Å miste rettighetene dine for hvem du er. Så nå er man en rasist fordi man ikke ønsker å bli en minoritet. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Ifølge motstandsbevegelsens egne sider, så sier de jo at de er for uhjelp. Står det at de er mot å hjelpe folk som er brune i huden der? Sier de f.eks at hvis et afrikansk land invaderer et annet afrikansk land, så vil de gi blaffen? Hva med å få klarhet i dette her? Send en mail og la de uttale seg, istedet for å anta ting. Hvor mange gamle koner må jeg hjelpe over veien for å kunne etnisk utrydde noen? Kan du vise at de faktisk VIL etnisk utrydde noen, eller kommer du med falske anklager? Hvis det er falske anklager, så ligger jo ondskapen hos den som kommer med de falske anklagene. Det var falske anklager mot jødene som tok livet av dem. Hvis du skal fremstå som "godhetens hvite ridder" og bekjempe ondskapen, så må det være hold i anklagene dine. Hvor mange ganger her må jeg gjenta det? Jeg har ikke peiling på hva du mener med falske anklager, da det hadde ingenting med mitt poeng å gjøre. Poenget mitt er at 100 nazister på dugnad ikke kan gjøre opp for 1 drap, siden moral og etikk ikke er et scoringssystem. Så nå er man en rasist fordi man ikke ønsker å bli en minoritet. Ja. Hensikten med din rasistiske holdning endrer ingenting når du fortsatt ønsker å forskjellsbehandle mennesker basert på rase. Endret 16. august 2017 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå