JoniPC Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg har logga meg på altibox sine hjemmesider og endret på instillingene sånn at jeg har åpnet for noen porter, men lurte på om jeg måtte sette routeren i bridge mode? Når jeg gjør dette forsvinner nettet og det kommer ett nytt wifi kalt "Stue". Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 https://www.altibox.no/installasjon-asus-ruter/zyxel/ "Sett routeren i Bridgemode. Vær oppmerksom på at det trådløse nettet ditt deaktiveres når du setter i bridgemode." Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 For meg var det bare å taste inn port og ip på Brannmur-fanen, og lagre det, og så var porten åpen. Ingen bromodus eller noe. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Bridge mode brukes når du har et annet modem etter hjemmesentralen til altibox.. Jeg kan ikke supermye om dette men jeg var på tlf med altibox her om dagen og spurte om jeg kunne kjøp eget modem som har bedre trådløst nett, og da sa de "Kjøp hvem modell du vill, sett hjemmesentralen fra oss i bridgemode så blir den "ignorert" av nettet men fungerer bare som et mellomledd så kobler du det nye modemet i hjemmesentralen med en nettverks kabel".. ( Du fjerner da hjemmesentralen fra wifi osv og lar det nye modemet ta over, Det er bridge mode såvidt jeg forsto det ) Endret 21. august 2017 av Eriksendrul Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Nei du skal ikke sette den i bridge med mindre du har en annen router tilkoblet bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå