Gå til innhold

TEST: Jabra Elite Sport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anbefale de som vurderer å kjøpe disse å kjøpe de på en butikk som det er enkelt å levere produktet tilbake hvis man ikke er fornøyd.

Jeg kjøpte forrige generasjon av disse på elkjøp etter at de hadde fått ganske god test score. Fant fort ut at disse virkelig ikke passet min type musikk, som for det meste er Dance/Elektronisk. Endte med å levere de tilbake til butikken jeg kjøpte de i samme dagen jeg hadde kjøpt de.

Lenke til kommentar

Om noen bare vil ha litt trådløs musikk i øret vil jeg annbefale denne til 15kr.

http://www.ebay.com/itm/S530-mini-Wireless-Bluetooth-Earphone-4-0-Stereo-In-ear-Earpiece-Earbud-Black/122080427824?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2648

Overaskende god lyd til prisen, og sitter godt i øret.

Er dog bare til høyre øre da, men er perfekt å ha når man f.eks sykler.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fikk disse i hus tidligere i uken og ble posetivt overrasket. Jeg bruker de til lydbøker og slår støykanseleringen av og på en del. Selv om batteribaren viser 4 timer og 30 minutter oppladet så takler de opptil 6 timer. 5 og 30 minutter tar de lett.

Dog pass deg om du har små ører.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei!

Kjøpte nettopp Jabra Sport Elite 13.5, og har et problem jeg ikke finner ut av. Når jeg spiller musikk er lydkvaliteten veldig god, men det øyeblikket jeg bytter til en telefonsamtale føles det ut som jeg er oppe på en fjelltopp i full storm. Altså er det ekstremt med støy! Dette er ikke like ille når jeg går/løper, men når jeg sykler er det helt krise. Er det en innstilling man kan gjøre noe med? Det virker så rart siden lyden er kjempebra når jeg hører på musikk under samme forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...