AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg er i et forhold med en kjæreste jeg elsker utrolig høyt. Men jeg er veldig tiltrukket av den ene kompisen hans og kan ikke noe for det. Når jeg hører om at han driver på med noen så kjenner jeg på en sjalu følelse og jeg tenker ofte på han. Synes han har utrolig digg kropp og blir ganske opphisset av å tenke på han. Hvordan kan jeg unngå dette? Jeg må kunne være sammen med typen og kompisen hans uten å føle dette. Regner med det er noenlunde vanlig å være tiltrukket av andre mens man er i et forhold men vil gjerne unngå det så godt som mulig. Tips? Anonymous poster hash: a07f8...077 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hvor gammel er du? Er dette tilfeldigvis ditt første forhold? Dette er relativt normalt, og som du sier er det noe du ikke kan noe for. Alle kan bli betatt, tiltrukket eller forelsket i noen andre enn dem de er sammen med. Det betyr ikke at det er noe i veien med verken deg eller kjæresten din. Det er ikke noe galt i å like mer enn en person, så lenge du ikke handler på følelsene dine. Var jeg deg, ville jeg holdt det for meg selv og bare ventet til det gikk over. Jeg har vært i samme situasjon som deg i noen av mine tidligere forhold. 3 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Det er vel normalt å tenke at andre er attraktive, selv om man er i et forhold. Men Det høres mer ut som du er forelsket i kompisen med tanke på at du tenker så mye på han, blir sjalu når han har dame og blir opphisset av han. Personlig synes ikke jeg det høres det helt normalt ut hvis man er sammen med noen. Hadde jeg følt det slik om noen andre enn kjæresten min, så hadde jeg nok tatt et hint om at kjæresten ikke er den rette. Særlig hvis det er en venninne av kjæresten... Men det er bare meg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Det er noe med at du ikke kan stoppe fugler fra å fly over taket ditt, men du kan hindre dem i å lande der. Det er ikke unormalt å bli betatt, som de andre her sier. Men det høres ut som du lar deg selv "kose" med tankene om kompisen, og det bør du prøve å slutte med. Om dette har vart lenge (siden du skriver "Når han holder på med noen" så har det vel skjedd flere ganger, over tid)... tja. Jeg hadde følt meg som en utilstrekkelig kjæreste om samboeren min hadde vært forelsket i venninna mi, og spesielt hvis det varte lenge! Men digg kropp, hallo. Det er jo ikke det som skaper grunnlaget i et godt forhold . Håper det går over! 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Du må jobbe med grunnene til hvorfor du er sammen med han du er sammen med. Skriv ned hvorfor. Overbevis deg selv om at han har bedre kvalitéter enn denne andre fyren. Når du skaper oversikt og struktur sånn, så blir det lettere å holde retningen ved store følelsesmessige "veiskiller" i livet. Livet er på mange måter som å kjøre bil. Hvis du ikke har noe kart eller skilt til å holde retningen, så er det umulig å vite hvor du ender opp. Derfor må du sette deg ned og få det ned på papir Skape ditt eget kart! Hva ser du etter, hva har du i dag, hva vil du -ikke- ha, hva kunne vært bedre, hva er bra nok? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg blir da tiltrukket av venninnene til de jeg holder på meg sjæl. Det er da så normalt som du kan få det. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 I vår kultur er det normalt å være utro. Dette er ikke unormalt med andre ord. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 I vår kultur er det normalt å være utro. Dette er ikke unormalt med andre ord.Norske verdier som vi må slå ring rundt.... 3 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Monogami er ikke naturlig for oss mennesker. Det er normalt å kjenne på lyster og underholde fantasier som omhandler andre enn din utkårede. Om det er følelser involvert er det iallefall ikke lurt å gjøre noe med det. (Som f.eks trekant, åpent forhold, partnerbytte m.m) Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Kjærlighethets hormonet oxytocin er særlig sterkt de første 2 ukene.Hvor lenge har du vært i sammen med din type?Så når du ser kompisen så får du ny load med oxytocin, du kan sammenligne det med kokain. Get a life u drug addictd, neida kødda La ting flyte, snåsamannen ville kansje påstått at dere hadde et tidligere liv sammen. Andre ville sagt at det er som damer og klær, det er favoritt hobbien dems. Noen damer har 30-100 par sko... FHM har nye damer på frontsiden for en grunn. Det er liksom en måte å være kreativ på, se etter noe nytt hele tiden.. Det varer ikke evigt. Hvis du gjør det slutt med typen din og går over til kompisen din, så gjør du det slutt med han etter noen uker og går over til en ny en. Om 10-20 år når du er gammel, slitt og lagt på deg litt... Ser deg i speilet og forstod at det var følelsene dine som styrtet deg og ikke omvendt. Be king over your mind and emotions. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå