AfterGlow Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Den nye videoen viser spillet i 4K-oppløsning og 60 bilder i sekundet.Se den nye traileren til Destiny 2-betaen på PC Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Men er den egentlig "open"? Som jeg tyder så må en forhåndsbestille for å få tilgang til open beta. Vil ikke det gjøre den lukket, da den kun et for et bestemt gruppe? Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Men er den egentlig "open"? Som jeg tyder så må en forhåndsbestille for å få tilgang til open beta. Vil ikke det gjøre den lukket, da den kun et for et bestemt gruppe? Du trenger ikke å forhåndsbestille, de som har forhåndsbestilt får bare tilgang til beta 1 dag tidligere. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Men er den egentlig "open"? Som jeg tyder så må en forhåndsbestille for å få tilgang til open beta. Vil ikke det gjøre den lukket, da den kun et for et bestemt gruppe? Du trenger ikke å forhåndsbestille, de som har forhåndsbestilt får bare tilgang til beta 1 dag tidligere. Åååååååååååååååååja. Den informasjonen har de sniki bort og gjemt, for jeg fant den ikke på hjemmesiden til spillet. Mulig det har dukket opp i senere tid. Eller at jeg er svaksynt. Men det er jo et godt triks det å kun vise "pre order to play the open beta". Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Men er den egentlig "open"? Som jeg tyder så må en forhåndsbestille for å få tilgang til open beta. Vil ikke det gjøre den lukket, da den kun et for et bestemt gruppe? Du trenger ikke å forhåndsbestille, de som har forhåndsbestilt får bare tilgang til beta 1 dag tidligere. Åååååååååååååååååja. Den informasjonen har de sniki bort og gjemt, for jeg fant den ikke på hjemmesiden til spillet. Mulig det har dukket opp i senere tid. Eller at jeg er svaksynt. Men det er jo et godt triks det å kun vise "pre order to play the open beta". Hvis du så traileren så står det tydelig at betaen begynner 29. august, og du får den en dag tidligere om du forhåndsbestiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå