Gå til innhold

Se den nye traileren til Destiny 2-betaen på PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er den egentlig "open"?

Som jeg tyder så må en forhåndsbestille for å få tilgang til open beta. Vil ikke det gjøre den lukket, da den kun et for et bestemt gruppe?

Du trenger ikke å forhåndsbestille, de som har forhåndsbestilt får bare tilgang til beta 1 dag tidligere.

Lenke til kommentar

Som jeg tyder så må en forhåndsbestille for å få tilgang til open beta. Vil ikke det gjøre den lukket, da den kun et for et bestemt gruppe?

Du trenger ikke å forhåndsbestille, de som har forhåndsbestilt får bare tilgang til beta 1 dag tidligere.

Åååååååååååååååååja.

Den informasjonen har de sniki bort og gjemt, for jeg fant den ikke på hjemmesiden til spillet. Mulig det har dukket opp i senere tid. Eller at jeg er svaksynt.

Men det er jo et godt triks det å kun vise "pre order to play the open beta".

Lenke til kommentar

Åååååååååååååååååja.

Den informasjonen har de sniki bort og gjemt, for jeg fant den ikke på hjemmesiden til spillet. Mulig det har dukket opp i senere tid. Eller at jeg er svaksynt.

Men det er jo et godt triks det å kun vise "pre order to play the open beta".

Hvis du så traileren så står det tydelig at betaen begynner 29. august, og du får den en dag tidligere om du forhåndsbestiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...