Fotoskrulla Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Naturlig pynt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Eneste måten å få det med hjem på hel utgave er vel å gjøre som her. Antagelig ville jeg klonet vekk blomsten nærmest nedre høyre hjørnet. Men det er nå meg. Ellers intet å sette negativfingeren på her. Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Sød lille sag...savner lidt mere skarphed på de røde bær..men fint ser det ud..:-) Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Naturlig pynt i form av en enkelt diagonal som ville skapt størst dynamisk effekt hvis den hadde dannet en 45-graders vinkel med bildeflaten og tilsynelatende hadde kommet fra et hjørne:-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Eneste måten å få det med hjem på hel utgave er vel å gjøre som her. Antagelig ville jeg klonet vekk blomsten nærmest nedre høyre hjørnet. Men det er nå meg. Ellers intet å sette negativfingeren på her. Roar Det var en relativt stor stein ja, så å ta den med hjem var ikke i mine tanker...annet enn på foto som jeg tok nærmest i farta forbi. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Sød lille sag...savner lidt mere skarphed på de røde bær..men fint ser det ud..:-) Hilsen Suss Hvis du går inn via linken, så ser straks de røde bær litt mindre uskarpe ut Mange søte detaljer rundt om i naturen. Lenke til kommentar
fotomann62 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Levende bilde.Flott :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Naturlig pynt i form av en enkelt diagonal som ville skapt størst dynamisk effekt hvis den hadde dannet en 45-graders vinkel med bildeflaten og tilsynelatende hadde kommet fra et hjørne:-) Mvh Gunnar Det må jeg prøve og se om jeg er enig Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Levende bilde.Flott :-) Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Naturlig pynt Jeg elsker sånne små pyntedekroasjoner som jeg ser på mine vandringer. Se bildet Et fint naturlig pynt bilde Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg