AfterGlow Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 LG setter Guiness-rekord med OLED-monster på 710 kvadratmeter.Dette er verdens største OLED-skjerm Lenke til kommentar
Populært innlegg dickidickdickens Skrevet 16. august 2017 Populært innlegg Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Javel, så hvis jeg legger 100 pannekaker ved siden av hverandre så kan jeg komme i Guinnes for verdens største pannekake? Endret 16. august 2017 av dickidickdickens 11 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 - Ved multiplexing, det eneste noen andre trenger å gjøre er å føye til en rad eller en kolonne. Og så har dem satt ny rekord. Misforstå meg rett... Det er bra gjort, men hadde blitt mer imponert om dem hadde satt rekord ved å lage en prototype av UHD-16k eller UHD-32k skjerm. Men det hadde blitt som å skyte seg selv i foten, siden ikke en gang UHD-4k er 100% mainstream ennå. Hverken som TV-skjerm, Data-skjerm og/eller Brett-/Mobil-skjerm. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Javel, så hvis jeg legger 100 pannekaker ved siden av hverandre så kan jeg komme i Guinnes for verdens største pannekake? Ser sånn ut, bare å skaffe seg steketakker. 1 Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Stilig! Hvordan løser de dette med innhold og skjermfordeling? Repeteres samme bilde flere steder på skjermen? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Yey, de har satt 820 Oled-skjermer ved siden av hverandre. Gratulerer. Jeg velger å la være å bli så imponert. Noen har gjort seriøst mye kabling og strømfordeling, men uten om det: Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå