Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bindings tiden på Telenor abm er ute :D

Anbefalte innlegg

har hatt tele2 1024x256 nå i en mnd tid. Jeg har ikke hatt noen form for nede tid eller andre problemer? bortsett fra E-esel2K låsinger da...

Jeg gikk bort ifra mitt gamle 700x128 telenor abo. (hatt i 3 år) som var ROCK steady, men for dyrt, desverre, har ingenting imot telenor, de leverer (som en over her sier) det de lover med høy kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har SDSL fra Kvalito - fungerer utmerket og er billig i forhold til bla. Catch. Det har blitt sagt mye rart om dem, men jeg har aldri hatt problemer. Har bestillt flere linjer fra dem da jeg bruker dem til hjemmekontor for mine kollegaer, det fungerer helt supert...

Lenke til kommentar

Hei.....

Har hatt ADSL fra Telenor siden september nå.

Må si meg fornøyd med kvaliteten, lite nedetid, grei ping tid osv, men jeg bytter til catch adsl nå, pga hastigheter og ubegrenset nedlasting. Fordi som ikke kan få NGT eller catch er Telenor til å anbefales, for den som har råd da.

Kjenner folk som har bluecom og som bare er kjempe fornøyd, dette kan jo være et alternativ.. Ellers ville jeg ikke nermet meg tiscali/tele2 når det gjelder internett:)

Lenke til kommentar

ADSL.no bygger ut enkelte sentralene uavhengig av telenor , og da leverer de også høyere hastigheter enn de fleste konkurenter! Desverre så er det en del plasser de leier linjer med telenor , og de er da desverre låst til telenor sine hastigheter! Og fast ip leverer de også:) Uten tillegg i pris såklart!

Lenke til kommentar

Jeg har bluecom 1024x256 og har ikke vært borti bedre service eller noe.. Det var en hendelse at lynet slo ned her hjemme og knuste hele adsl routeren de kom dagen etter med nye tper og ny boks. Kostet meg ikke meg noen ting for de 12 meterene med tp.. Takk!!

Fikk jeg valget mellom bluecom eller telenor. tele2 hadde jeg valgt bluecom igjen.. Det er knall.

Har vært en periode hvor jeg ikke hadde nett en dag. Men jeg vikk vite at de skulle fikse noe med sentralen slik at jeg mistet nettet.

Velg bluecom! Knall service!

Lenke til kommentar

Tele2 har latterlig mye nedetid, mister forbindelsen flere ganger daglig.

Råder alle til å holde seg langt unna Tele2! En ting er at leverandøren kanskje

sliter litt i perioder, men da gjør som regel leverandøren noe med problemet.

Tele2 gjør ingenting med problemet, og kundeservice er jo et kapittel for seg...

Men igjen (kan ikke få sagt dette ofte nok): LIGG LANGT UNNA TELE2!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...