Hofer Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Fotballspilleren vant i retten mot League of Legends-helten Lucian sitt «striker»-utseende.Riot må betale kompensasjon til Edgar Davids Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Var vel som alle andre oppskrytte fotball spillere, han blei blakk bare sånn helt plutselig heeeeelt uten å vite hvordan så klart og da måtte han ha penger. Ikke kan de å spille å ikke klarer de å spare på millionene sine, fotball spillere, kanskje de mest ubrukelige folkene noen sinne. 3 Lenke til kommentar
Glaze Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Var vel som alle andre oppskrytte fotball spillere, han blei blakk bare sånn helt plutselig heeeeelt uten å vite hvordan så klart og da måtte han ha penger. Ikke kan de å spille å ikke klarer de å spare på millionene sine, fotball spillere, kanskje de mest ubrukelige folkene noen sinne. oppskrytt fotballspiller? Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Var vel som alle andre oppskrytte fotball spillere, han blei blakk bare sånn helt plutselig heeeeelt uten å vite hvordan så klart og da måtte han ha penger. Ikke kan de å spille å ikke klarer de å spare på millionene sine, fotball spillere, kanskje de mest ubrukelige folkene noen sinne. oppskrytt fotballspiller? Ingen har noensinne hørt om Edgar Davids, han har bare spilt i Milan, Barcelona og Juventus samt vært på omslaget til ett fifa spill...... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Bryr meg ikke så mye, ingen fotball spillere idag klarer å gjøre noe med mindre man ikke legger ballen på sko tuppene deres. Lenke til kommentar
zenox88 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hvem som helst hadde vel skulle ha penger vis et spill brukte fjeset ditt Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Bryr meg ikke så mye, ingen fotball spillere idag klarer å gjøre noe med mindre man ikke legger ballen på sko tuppene deres. Tullball, spillerene idag er mye bedre enn de var for 20+ år siden. Lenke til kommentar
LEXZAN Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Bryr meg ikke så mye, ingen fotball spillere idag klarer å gjøre noe med mindre man ikke legger ballen på sko tuppene deres. du må være smart.. hahah Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hva er dette fotball dere snakker om? River man av seg foten og spiller ball med den? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Hva er dette fotball dere snakker om? River man av seg foten og spiller ball med den? Trodde det var det samme som ballfot jeg. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Var vel som alle andre oppskrytte fotball spillere, han blei blakk bare sånn helt plutselig heeeeelt uten å vite hvordan så klart og da måtte han ha penger. Ikke kan de å spille å ikke klarer de å spare på millionene sine, fotball spillere, kanskje de mest ubrukelige folkene noen sinne. oppskrytt fotballspiller? Ingen har noensinne hørt om Edgar Davids, han har bare spilt i Milan, Barcelona og Juventus samt vært på omslaget til ett fifa spill...... Har aldri hørt om karen, eller sett ham før. 1 Lenke til kommentar
Meg0708 Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 "fotballspillere kan ingenting" kommer det fra gutten som ikke kan dele ord riktig en gang. Hva med å feie for egen dør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå