Dawgster Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Jeg kjøpte en Asus P279Q Rog Swift 144Hz-skjerm her forleden, men har en følelse av at den har en del backlight bleed. Har lest at dette er en issue med en del IPS-paneler/denne skjermmodellen, men er dette spesielt ille? Er kanskje et litt dårlig bilde jeg har tatt, men har lagt det ved for det. Vil også legge til at det noe av det "forsvinner" om jeg tar bilde fra en annen vinkel. Er dette da IPS-glow eller fortsatt bleeding? Endret 15. august 2017 av Dawgster Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Alle ips skjermer vil ha dette til en viss grad. Dersom det er noe du legger merke til i et middels lyst rom med øynene dine ville jeg returnert skjermen. Lenke til kommentar
Dawgster Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Men vil du si at dette tilfellet er spesielt ille? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Er det i et mørkt rom med 100% lys styrke? I såfall nei. Min egen skjerm har synlig ips glow med kamera men legger aldri merke til det med mine egne øyne. Lenke til kommentar
Dawgster Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 Har ikke brightness på 100% her nei. Skal teste det ut. Er vel på rundt 45-50% her. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg har samme skjerm, og det er stort sett samme backlight bleed med den jeg har. Jeg har justert litt på lyssetting etc, men husker ikke hvilke innstillinger jeg har på den. Er ikke hjemme nå, så jeg kan ikke sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå