AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Vært sammen i 5 år. Jeg har ikke møtt hans venner, selvom jeg ønsker det og har sagt det fra starten av. Han mener at jeg ikke kan bli med til dem fordi de røyker weed og jeg ikke liker det. Han røyka også før vi ble sammen. Han treffer de aldri når jeg er hjemme. Så fort jeg drar bort er han med de. Han tok de til og med på hytta og inviterte til grillfest (min families grillfest). Han vil ikke være sosial med meg. Viser ingen interesse for det. Ikke veldig interessert i mine venner egentlig.. Uansett.. han sier jo såklart at det er fordi han ikke vil ha med meg når gutta møtes så sjeldent. (Typ 1-2 ganger i halvåret). Og jeg ser den. Men før vi ble sammen var de sammen hele tiden, og hvorfor ikke når jeg er hjemme? Og er det ikke rart å ikke vite hvem kjæresten sin er med etter flere år? Og jeg er såklart skeptisk til at han henger med folk som fortsatt røyker. Han sier han ikke gjør det. Men han vil ikke snakke om det mer. Går i forsvar og blir dritsur på meg når jeg tar det opp. Vet ikke hva jeg skal tro. Hva ville du gjort? Føler at han lurer meg, men at jeg er for dum/forelska til å se det.. Please hjelp meg! Anonymous poster hash: 7cdb2...fe6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Holder det ikke med en tråd om dette?https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1780854 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 ... de røyker weed og jeg ikke liker det. ...Han røyka også før vi ble sammen. ...Han treffer de aldri når jeg er hjemme ...han ikke vil ha med meg når gutta møtes så sjeldent. ...Og jeg er såklart skeptisk til at han henger med folk som fortsatt røyker. Han sier han ikke gjør det. Men han vil ikke snakke om det mer. Går i forsvar og blir dritsur på meg når jeg tar det opp. Alt dette peker jo i lang retning med at han ikke vil ha deg med fordi han vil røyke. Anonymous poster hash: 0439b...101 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Holder det ikke med en tråd om dette? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1780854 This! Tråden stenges. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg