Gå til innhold

Kamptråd: Hoffenheim vs Liverpool FC (CL kvalik)


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synes ikke Salah har imponert så langt i de kampene jeg har sett. Men det er vanskelig å imponere på kanten når du spiller på samme lag som Sadio Mane.

To mål og en Assist på tre kamper, alltid en trussel, kommer til mange sjanser. Brenner en del enda,men ting tar litt tid firmino, Suárez og Coutinho måtte ha tid de også før de ble varm i trøya.

 

Du er nok på villspor yet again

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

Shit så ræva Hoffenheim har vært i dag. Forferdelig forsvar. Farlige pasninger mellom stopperne, og null overblikk over hvor motspillere er. Ikke rart keeperen er forbanna.

Mane og Baumann deler MOTM.

Kampen kunne vært avgjort for lenge siden.

Off topic: Klarer Køben seg?

2-2 sammenlignet nå. De trenger et mål til!
Lenke til kommentar

 

Synes ikke Salah har imponert så langt i de kampene jeg har sett. Men det er vanskelig å imponere på kanten når du spiller på samme lag som Sadio Mane.

To mål og en Assist på tre kamper, alltid en trussel, kommer til mange sjanser. Brenner en del enda,men ting tar litt tid firmino, Suárez og Coutinho måtte ha tid de også før de ble varm i trøya.

 

Du er nok på villspor yet again

 

 

Jaja, selvfølgelig tar det tid. Men er ikke imponert over gjennombruddene hans, løpene, dribling, ballbestittelse osv, som jeg antok var hans sterke side. Han ble jo ikke akkurat kjøpt for å score mål med headinger, men positivt at han er på rett sted til rett tid.

 

Selv om du teller kvaliteten og hvor bra en spiller har spilt i antall mål, betyr ikke at alle gjør det. Jeg vil helst se mye mer fra Salah, men du har rett i en ting, det tar tid å spille seg inn. Målene gir han ro til å gjøre nettopp det, men han må forbedre seg fremover.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...