Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd: Hoffenheim vs Liverpool FC (CL kvalik)

indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke litt merkelig at byttene ikke kommer tidligere? Mané for eksempel holdes så lenge på banen i stedet for å sette innpå defensive fibre når man leder med to borte. Kun få dager siden første matchen i ligaen, og slitne bein inn mot helga. Bare virker som det er en gjenganger hos Klopp som kanskje også burde fått inn Milner mot slutten mot Watford.

Lenke til kommentar

Hvor er de tullingene som påstår at Ter Stegen er bedre enn Migs? De har null peiling på fotball.

Ter Stegen er vel på ca samme nivå men skal ikke så mye til å få en keeper som er bedre enn Migs, tippe rundt nyttåt så miste han plassen etter en del dårlige kamper så tape oss for mye poeng, så kommer Karius inn og spille som en middelmådig Tippeliga keeper, så vinner Migs plassen tilbake og gjør noen gode kamper på slutten av sesongen så er det plutselig ikke nødvendig med ny keeper allikavel så skjer det samme neste sesong, skjer vel nesten vær sesong så trenger ikke vær ekspert på football for å tippe det

Lenke til kommentar

Migno MOTM uten tvil!

Hæ? Så vi samme kamp? Ikke det at han var dårlig idag som vanlig, men...

Jeg vet ikke hvilken kamp du så.

Han holder oss inne med strafferedning samt flere viktige inngripende og redninger.

I tillegg noterer Salah seg for 2-3 dårlige avslutninger i bra posisjon.

Laget er ikke bra nok til en lang sesong og troppen er tynn.

Nå ser det ut som at vi mister en spiller som ikke er mulig å erstatte.

Overgangsvinduet har vært en vits til nå selv om Klopp gikk hardt ut før vinduet.

Lenke til kommentar

Han holder oss inne med strafferedning samt flere viktige inngripende og redninger.

Det var en elendig utført staffe. Bare fordi han reddet straffen betyr ikke at han hadde en bra kamp. Ganske nøytral kamp. Heldigvis reddet dommeren han fra å slippe inn et skikkelig tabbemål, ved offside.

Lenke til kommentar

Det var en elendig utført staffe. Bare fordi han reddet straffen betyr ikke at han hadde en bra kamp. Ganske nøytral kamp. Heldigvis reddet dommeren han fra å slippe inn et skikkelig tabbemål, ved offside.

Nå så jeg ikke de første 20 minuttene men jeg kan ikke huske at Mignolet hadde en eneste tabbe i hele kampen. Målet imot er definitivt ikke hans feil. Hvorfor er han ikke MOTM når han har en strafferedning og ellers hadde flere gode redninger i kampen?
Lenke til kommentar

Nå så jeg ikke de første 20 minuttene men jeg kan ikke huske at Mignolet hadde en eneste tabbe i hele kampen. Målet imot er definitivt ikke hans feil. Hvorfor er han ikke MOTM når han har en strafferedning og ellers hadde flere gode redninger i kampen?

Han hadde ikke flere gode redninger. Han gjorde jobben sin for en gangs skyld. Bare fordi han ikke tabbet seg enormt betyr ikke at han er MOTM.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/8/spillerboers/

Fikk samme børskarakter som Mané hvert fall... 

Endret av bruker-343576
Lenke til kommentar

Også i går viste han usikkerhet i feltet ved opptil flere anledninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...