Smedsrud Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Indisk politi har pågrepet flere av personene som la Game Of Thrones på nett.HBO-hackerene arrestert Lenke til kommentar
Anders Lund Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Selv om artikkelen i seg selv er bra, så synes jeg at tittelen var vel misledende. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 "Fortsatt store mengder data på avveie" Som om det forsvinner fra "avveie" når man fakker tyven. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Selv om artikkelen i seg selv er bra, så synes jeg at tittelen var vel misledende. Bildet var det beste med artikkelen Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Har ikke prøvd og søkt etter torrentene, men antar videoene er av særdeles høy kvalitet. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Har ikke prøvd og søkt etter torrentene, men antar videoene er av særdeles høy kvalitet. Episode 6 som ble lekka nå hadde overraskende god kvalitet, jeg og fruen pleier å være ganske så kresne og bortsett fra litt lag så var det en fin kvalitet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Hmmmm Endret 24. april 2018 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå