alexio Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Enkelt og greit, trenger jeg et nytt og dyrt lydkort for å få bedre lyd ut av mine fremtidige z-680 høytalere? Jeg har nvidia soundstorm 5.1 onboard lydkort på forhånd takk, --alexio Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Z-680 og Creative Audigy skal visst funke bra sammen. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har z-680 og vanlig intergert lydkort på mitt dfi lanparty, men lønner det seg å kjøpe lyd kort? Hva kan bli bedre? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har z-680 og vanlig intergert lydkort på mitt dfi lanparty, men lønner det seg å kjøpe lyd kort? Hva kan bli bedre? Lyden? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) SoundStorm er da eit meget bra lydkort! Sjølv om det er onboard så er det på linje med Audigy og Audigy 2. Bruk pengene på noke anna! Om eg hadde hatt AMD system, skulle eg i allefall hatt hk med Soundstorm tingen onboard, men eg har intel. edit: Såg litt meir no på høgtalerene. Den har "signalbehandlingsenhet" og den tar 1 x SPDIF-inngang ( TOS Link ) 1 x SPDIF-inngang ( RCA phono ) Og ein av dei utgangene har du på ditt SoundStorm lydkort, så da trenger du ikkje noke meir lydkort enn soundstorm. Endret 7. desember 2003 av Cornel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå