Momspaghetti Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg leverte inn klage på en eksamenskarakter på vgs for rundt to måneder siden, og har enda ikke fått svar. Leverte inn klagen sammen med en kompis, og han fikk svar rundt 3 dager etter vi leverte de inn. Siden jeg ikke har fått svar enda, lurer jeg på om det kan ha skjedd noe feil eller om det er vanlig at man får tilbake karakteren på så ulike tidspunkt. Jeg leverte jo inn en hurtigklage også, så jeg trodde jeg skulle få den nye karakteren innen en uke, men nå har søknadsfristen til universitetet gått ut for lengst, og jeg har enda ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Etter min erfaring kan slike saker ta lang tid, opp mot 3 mnd har jeg opplevd. Skader ikke å purre på den? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 Det rare er at jeg tror jeg sendte inn en hurtigklage, og de skal egentlig komme før man får svar på opptaket. Kan sikkert purre. Må jeg kontakte skolen der jeg sendte den inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå