AfterGlow Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Søkegiganten må punge ut heftige summer, men tjener også godt på avtalen.Google betaler Apple mange milliarder i året for å være standard søkemotor på iPhone Lenke til kommentar
mazix Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Bing er standard på Siri, så hvor mye dreier det seg om? Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hadde jeg vært google hadde jeg ikke giddet å gjøre det. Selv bruker jeg google hele tiden, men det er ikke fordi de betaler noe som helst til apple. Somsakt har Google begynt å bli evil hele tiden hadde jeg uansett byttet til annen søkemotor. Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Bing er standard på Siri, så hvor mye dreier det seg om? lol, da er de jo ikke standar søkemotor.. nå ble jeg forvirret. Lenke til kommentar
gooner4life Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Bing er standard på Siri, så hvor mye dreier det seg om? Hvis du søker i Spotlight og blar helt nederst til "Søk på internett", er det Google som benyttes. Lenke til kommentar
mazix Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Bing er standard på Siri, så hvor mye dreier det seg om? Hvis du søker i Spotlight og blar helt nederst til "Søk på internett", er det Google som benyttes. Hos meg på Spotlight står det Bing søk nederst. Mens all Safari søk går via Google. Siri kan søke på Google men da måtte det defineres i spørsmålet til hun. Googlet dette før, og da var det artikler om at i Safari kan folk endre søkemotor, men ikke Siri sin standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå