adoggy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er det egentlig noe webshopper som selger med faktura (istedenfor kreditkort/postoppkrav) til private? ... da mener jeg PC-webshopper ikke spillwebshopper...? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er vel ekstremt få som gjør det på den måten, ettersom det er en utrolig masse jobb (og tap) for firmaet å måtte kjøre en masse inkasso saker i etterkant mot folk som ikke betaler for seg. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det er nok neppe vanlig praksis å gi privatpersoner slike avtaler, men hvis du er er storkunde og har spesielt god kreditt kan du jo i alle fall søke... Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Mange av dem som gjør det vil jeg tro, men ikke til privat markedet. Personlig har jeg opprettet en kreditt avtale med Komplett for jobben. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er det egentlig noe webshopper som selger med faktura (istedenfor kreditkort/postoppkrav) til private? ... da mener jeg PC-webshopper ikke spillwebshopper...? Går ut i fra at du får faktura om du benytter deg av kjøp nå, betal om 9måneder kampanjen på psdata.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå