Gå til innhold

Xbox suger!

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-04 14:44, QuIcKSiLvA skrev:

HERREGUD!!

E som trudde d va slutt på sånne useriøse innlegg som ditta

uff

boxen kan kansje få beire grafikk mn å sei at gamecube har dårli e berre idiotisk og at sia du seie at dn berre har spel for dritt unger so lure e virkeli på ka du spela...

(mn so er jo du sikkert en dritt unge shøl da)

(måtte berre få d ut)

Har du sett språket ditt? Tror ikke du skal beskylde noen for å være drittunger før du i hvert fall klarer å skrive norsk selv. Og forkortninger som d istedet for det og sånt, hva er vitsen? Det er for mobiler uten ordliste.. Det første jeg tenker da jeg ser slikt språk er "useriøs fjortiss". Men men.. det er min mening i hvert fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-04 19:31, zimen skrev:

Quote:

Den 2002-06-04 14:44, QuIcKSiLvA skrev:

HERREGUD!!

E som trudde d va slutt på sånne useriøse innlegg som ditta

uff

boxen kan kansje få beire grafikk mn å sei at gamecube har dårli e berre idiotisk og at sia du seie at dn berre har spel for dritt unger so lure e virkeli på ka du spela...

(mn so er jo du sikkert en dritt unge shøl da)

(måtte berre få d ut)

Har du sett språket ditt? Tror ikke du skal beskylde noen for å være drittunger før du i hvert fall klarer å skrive norsk selv. Og forkortninger som d istedet for det og sånt, hva er vitsen? Det er for mobiler uten ordliste.. Det første jeg tenker da jeg ser slikt språk er "useriøs fjortiss". Men men.. det er min mening i hvert fall.

såg du egentli ka han eg svarte på skreiv?

virkakje sånn iallefall

d han skreiv va nesten so useriøst som å klage på skrivemåten t folk.

og har du noke i mot måten eg skrive på??

d har vl kansje ikkje falt dg inn at eg lika å skrive sånn og t d e møkje raskare?

Eg e faktisk "fjortiss" mn d betyr ikkje at d einaste eg kan skrive e "DEN SUGE DEN E BEST" osv.

¨

Og DET e mi meining

Lenke til kommentar

Xbox kongen har argumentene i orden ihvertfall: "Xbox: Den er bare best" hvis det er en av de 5 grunnene dine så sliter du. Du trenger ikke drømme om å bli tatt seriøst når du bare har sugne argumenter. "Gamecube har dårlig grafikk" Du synes virkelig det?? Herregud....

Er det bare useriøse folk her??

Glad jeg har et bedre forum i bakhånd :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 12:52, novastrum skrev:

Er det bare useriøse folk her??

Det er en veldig, veldig dårlig trend om dagen disse useriøse diskusjonene om Xbox, GC og PS2. Det er også av den grunn at vi har begynt å slette eller stenge nye tråder som lages med akkurat det samme emnet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

sier ikke xbox eller noe suger, det er smaken på spill som avgjør hvilken konsoll en liker og hvilken konsoll en synes suger. at xbox har bedre hardware er ett elendig argument, det på papiret teller ikke på annet enn prisen. grafikken er jo knapt bedre enn game cube selv om den har mye mindre resurser.

xbox har jo glatt de beste mulighetene for online spilling og en rekke andre ting, men for meg som bare skal spille på den og har pc til online spilling så passer ps2 best.

jeg synes gta3 grafikken på ps2 er konge, den er mere åpen enn grafikken en gjerne ser i bilspill der verdenen bygger seg opp ett stykke foran deg, og byene er bra laget.

skal låne xbox ikveld, gleder meg :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Menmen, man skal ikke undervurdere Microsoft bare fordi det er et drittsekkfirma, promotion er noe de kan, og med den pengebingen de sitter på skal vi ikke automatisk avfeie at det kan bli en suksess....

jeg tviler på xbox vil bli noe særlig suksess for microsoft økonomisk sett. men de er vel fornøyd om de senker salget til ps2/gc litt selv om de taper noe milliarder på det :smile:

uansett er det en konsoll vil være bra fornøyd med

Lenke til kommentar

yepp, og min smak snur seg mot Xbox og GC.

Synes PS2 er dårlig. Skjønner ikke hvor alle de Toppspilla gjemmer seg hen jeg. Har ikke funnet så mange akkurat.

MGS2! FFX har jo ikke noe spesilet nytt å tilby. Man er liksom bare tilskuer til spillet. Gleder meg da mer til Morrowind der man har frihet.

VF4 er heller ikk så bra som jeg hadde håpet, men dårlig er det ikke. Hater flimringen i Pal versjonen.

Det er det mange PS2 spill som sliter med. Det er jo 50hz så..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...