Gå til innhold

Xbox suger!


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-03-01 12:43, El_PoLLa skrev:

har prøvd xbox, hakket ikke men det suger sikkert. microsoft sitt forsøk på en mellomting mellom data- konsoll kommer til og feile når virusene og det kommer pluss at spillene sikkert er elendige.


PS2 blir vel også en mellomting mellom data og konsoll når tastaturet/mus, (event. harddisken) og nettverkskortet er på plass, eller ?

Tror ikke det har så mye å si...

 

Selv om det kanskje (eventuelt ?) er noen bugs i elektronikken så er ikke dette noe som ikke kan fikses. Kjedelig, unødvendig og burde vært ungått selvsagt, men tar jeg ikke feil så var det vel ca. 7-8 forskjellige "hovedkort" på PS1 etterhvert som de fikk ordna med forskjellige feil.

Den var jo populær som få den....

Men vi er sikkert blitt mer kvalitetsbevisste etterhvert da..., men det gjelder (bare?)oss som har holdt på med pc og konsoller noen år.

 

De som er unge og kjøper sin 1. konsoll har ikke noe sammenligningsgrunnlag og syns at alt funker bra uansett om den heter X-box, PS2 eller GC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva som er best av xbox/ps2 osv er som hva som er best av brelett og lettsmør. det er smak og behag, de som digger grafikk liker f.eks. xbox og bruker grafikk som argument for at xbox er best. det er helt ok, men de må da respektere at ikke alle prioriterer grafikk like mye, f.eks. meg. grafikken på ps2 ER BRA, ikke like god som xbox og gc med likevel bra. jeg kjøpte ps2 siden jeg digger spillene til ps2, mgs2 er det beste spillet jeg har spilt hittil, jeg har en håndfull spill men det er 20 spill jeg vet er gode som jeg vil ha men jeg kan jo seff ikke kjøpe alle. men hva skal man med en konsoll med annenrangs spill? hadde jeg ventet ett halvt år eller noe med og kjøpe konsoll hadde jeg kanskje kjøpt xbox, men jeg digger ps2 mere og mere dess mere jeg spiller det og ville ikke byttet den mot noe iverden :smile:.

 

[ Denne Melding var redigert av: El_PoLLa på 2002-05-24 15:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 15:12, El_PoLLa skrev:

hva som er best av xbox/ps2 osv er som hva som er best av brelett og lettsmør. det er smak og behag, de som digger grafikk liker f.eks. xbox og bruker grafikk som argument for at xbox er best. det er helt ok, men de må da respektere at ikke alle prioriterer grafikk like mye, f.eks. meg. grafikken på ps2 ER BRA, ikke like god som xbox og gc med likevel bra. jeg kjøpte ps2 siden jeg digger spillene til ps2, mgs2 er det beste spillet jeg har spilt hittil, jeg har en håndfull spill men det er 20 spill jeg vet er gode som jeg vil ha men jeg kan jo seff ikke kjøpe alle. men hva skal man med en konsoll med annenrangs spill? hadde jeg ventet ett halvt år eller noe med og kjøpe konsoll hadde jeg kanskje kjøpt xbox, men jeg digger ps2 mere og mere dess mere jeg spiller det og ville ikke byttet den mot noe iverden :smile:.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: El_PoLLa på 2002-05-24 15:14 ]</font>


 

Yup yup

helt enig

forresten synst e at grafikken på xbox er aaalt for masse hypa og at d faktisk ikkje e so stor forskjell på konsollane(kansje ps2 ligge litt bak mn d e fordi dn har rula markedet temmeli lenge og har til sitt forsvar massevis av spel)

Lenke til kommentar

det er ikke grafikken som gjør Xbox bra, det er spillene!

ingen kan komme her å si at Halo er et dårlig spill(eller JSRF,rallisport,DOA3,osv)

 

det kommer helt an på smak og behag, liker du adventure liker du gamecube, liker du skyting og bilspill liker du Xbox.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt i mange, mange timer med Rallisport Challenge, Max Payne og Amped uten ett eneste krasj, og det virker ikke som de andre som har det her heller har opplevd det. Men de som sier at xbox krasjer er de som hater microsoft og ikke har xbox...

 

Tilfeldig?

 

Uansett, jeg digger min xbox, og om andre synes at den mest geiale spillkontrollen noensinne er dårlig, så er det deres problem. Personlig har jeg aldri prøvd en bedre, men men, det er min mening.

At andre synes de spillene som er ute nå er dårlige er også deres problem. Halo, Rallisport Challenge, Amped, DOA 3 Gotham Racing for å nevne noen få. Ingen frister? Dere bare nekter å innse at xbox er en bra konsoll med bra potensiale...

 

Jaja, hver sin smak...

Lenke til kommentar

oh my god! ikke lest igjenom noe av det som blir sagt her og jeg må bare si at det er enormt mye useriøst og teit som blir sagt.

 

Å si at Xbox suger pga. at maskinen låser seg er idiotsik. Vil bare si at PS2 og Dc hadde mange flere B-maskiner en det Xbox har hat. Hadde det skjedd med din maskin, hadde du fått ny på flekken.

 

Tydelig at det er et stort hat ovenfor Xbox siden den er laget av Microsoft. Folk hevder det er en PC i forkledning. Da må jeg bare le. VEl, det brukes PC tenologi, men det fungerer og arbeider helt andreledels en en PC. Noe ntror også at det er en vanlig GeForce3 inni maskinen. Det er oggså feil. Det er en XGPU shipp som er laget for Xbox og ikke PC. Selv om PC din har dobbelt så mange mhz som en Xbox så vil den ikke få bedre grafikk. Kanskje høyere oppløsning, men TV'er kan ikke ha så høye og det er en annen bildetype også.

 

Det masse teite utsagn som dette her også:

 

Xbox hadde nok klart Rogue Leader 2, men Gamecube hadde nok også klart både DOA3 og Halo så argumentet ditt faller litt sammen.

 

En ting som alle vet er at ingen andre maskiner kunne taklet disse spilla. PS2 kunne for eks. aldri taklet texturene i Halo og samtidig ha så store baner, ikke GC heller. Dette er ikek onen jeg finner på, men det er bevist.

Tecmo sa også at DOA3 kun går på Xbox. De snakket om å ha det til GC og PS2 også en stund, men da måtte de nedgradere spillet. Så kjøpte MS rettighetene helt, så da var det utenkelig uansett.

 

Det med at Xboxere bare bruker grafikk som et argument er vrøvl. Xbox har og får en haug med spill som har har gameplay på førsteplass, men knallgod grafikk i tillegg skader ingen.

 

E3 er et eksempel. Xbox går jo nå også online der det bli masse onlinespill. GC har ikke halvparten så mange en gang og ikke så bra. DE har kanskje PS0v2. men hva er vel det når Xbox kommer med Halo, Rallysport Challenge, Unreal Championship, PS0X, + mange mange fler.

 

Se aselv lister på gamespot og ign.

 

Kunne selvsagt klaget masse på Gc og sagt at den ligner på en lekekomfyr og slikt, men det gidder jeg ikke. Jeg liker GC, men foretrekker Xbox når det kommer til spill.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-03-01 10:44, Mulch skrev:

Kan ikke prøve et spill på en platform og komme med konklusjonen om at hele platformen "suger" som du så elegant sier.


Ser ikke noe i Rouge 2 som ikke kan bli gjenskapt like bra/bedre på Xbox. Ta en titt på DOA3 og Halo..



 

Vist kan han det, han gjore det nettopp. Xbox er bare fjas, slapp pentium III 700mhz (750?) Med et geforce 3 kort. Og oppå den slappe hardware`n så er det da programmvare laget av Microsoft, og det snakker for seg selv.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 15:12, El_PoLLa skrev:

hva som er best av xbox/ps2 osv er som hva som er best av brelett og lettsmør.


 

du trenger bare bremyk ;D

 

hater xbox'en av en grunn, og det er at MS driver å tviholder på Halo. Hadde det ikke vært for at de absolutt skal ha spillet som en 'exclusive' og konsoll selger, så hadde Halo vært ute til PC for lengst.

 

Bah, håper Bungie har brukt tiden til noe fornuftig og ikke bare gjør en lam konvertering.

 

*hoppe på xbox'en, dynke den i bensin og tenne på*

hehe ;]

Lenke til kommentar

Fant interview på voodooextreme.com, der sa dem at de vil lage PC-versjonen av Halo perfekt, men noen lanseringsdato er ikke sikkert. Den kommer nok.

 

MS lager faktisk noen av den beste softwaren i verden, og dette kommer fra en MS-hater av dimensjoner. Programvaren som er i Xbox er basert på Win5.0 kernelen (Win2000), og den er rock solid. Hvor ofte krasjer Windows 2000? Aldri. Programmene som kjører på den krasjer, ikke kernelen. Xbox sin programvare er strippet og optimalisert for gaming. Nydelig.

 

Xbox har også best lyd! :smile:

Lenke til kommentar

Godt å lese at folk lengere opp her er enig, men noen kommer så klart med det "hater MS" greiene.

 

Vi skal være sinsykt glad for at det MS som lagde XBox.

 

De har masse penger og sikrer seg masse spill til vår STORE fordel.

 

De har god erfaring med internett og lansere Xbox LIVE som viser at de seriøst tenker på OSS som gamere. PS2 har jo drøyd og drøyd.

 

MS har også sikret at Xbox'en får mange Online-spill.

De andre kan ikke måle seg med antall Online spill.

 

MS har som alle vet også råd til å selge maskinen billig.

 

Folk kan klage så mye de vil på Hardwaren til Xbox, men det hjelper ikke. Den vil fortsatt være raskere og vise bedre grafikk en PS2 og GC. Det hjelper ikke å si at det er bare masse PC deler. Den blir ikke dårligere for øyet for det, heller tvert imot.

 

Sier det igjen: Xbox jobber ikke som en PC og har ikke noen GeForce 3 som vanlige PC'er.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 16:06, The man! skrev:

det er ikke grafikken som gjør Xbox bra, det er spillene!

ingen kan komme her å si at Halo er et dårlig spill(eller JSRF,rallisport,DOA3,osv)


det kommer helt an på smak og behag, liker du adventure liker du gamecube, liker du skyting og bilspill liker du Xbox.



 

Så d fins ingen adventure spill på x-box eller ingen skyting og bilspill på GC, hmm....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-05-24 19:42, magneto skrev:

oh my god! ikke lest igjenom noe av det som blir sagt her og jeg må bare si at det er enormt mye useriøst og teit som blir sagt.


Å si at Xbox suger pga. at maskinen låser seg er idiotsik. Vil bare si at PS2 og Dc hadde mange flere B-maskiner en det Xbox har hat. Hadde det skjedd med din maskin, hadde du fått ny på flekken.


Tydelig at det er et stort hat ovenfor Xbox siden den er laget av Microsoft. Folk hevder det er en PC i forkledning. Da må jeg bare le. VEl, det brukes PC tenologi, men det fungerer og arbeider helt andreledels en en PC. Noe ntror også at det er en vanlig GeForce3 inni maskinen. Det er oggså feil. Det er en XGPU shipp som er laget for Xbox og ikke PC. Selv om PC din har dobbelt så mange mhz som en Xbox så vil den ikke få bedre grafikk. Kanskje høyere oppløsning, men TV'er kan ikke ha så høye og det er en annen bildetype også.


Det masse teite utsagn som dette her også:


Xbox hadde nok klart Rogue Leader 2, men Gamecube hadde nok også klart både DOA3 og Halo så argumentet ditt faller litt sammen.


En ting som alle vet er at ingen andre maskiner kunne taklet disse spilla. PS2 kunne for eks. aldri taklet texturene i Halo og samtidig ha så store baner, ikke GC heller. Dette er ikek onen jeg finner på, men det er bevist.

Tecmo sa også at DOA3 kun går på Xbox. De snakket om å ha det til GC og PS2 også en stund, men da måtte de nedgradere spillet. Så kjøpte MS rettighetene helt, så da var det utenkelig uansett.


Det med at Xboxere bare bruker grafikk som et argument er vrøvl. Xbox har og får en haug med spill som har har gameplay på førsteplass, men knallgod grafikk i tilegg skader ingen.


E3 er et eksempel. Xbox går jo nå også online der det bli masse onlinespill. GC har ikke halvparten så mange en gang og ikke så bra. DE har kanskje PS0v2. men hva er vel det når Xbox kommer med Halo, Rallysport Challenge, Unreal Championship, PS0X, + mange mange fler.


Se aselv lister på gamespot og ign.


Kunne selvsagt klaget masse på Gc og sagt at den ligner på en lekekomfyr og slikt, men det gidder jeg ikke. Jeg liker GC, men foretrekker Xbox når det kommer til spill.




Hvorfor gidder du å skrive et "foredrag" om hvorfor Xbox er bedre enn de andre konsollene? Hvorfor ikke bare forstå at folk har forskjellige meninger, og leve med det. Det gjelder forsåvidt andre her også..

skjønner fortsatt ikke at dere gidder.

spill suger! :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-03 10:10, Underlord skrev:

Og så burde man tenke tilbake og tenke hvem som begynte med tv spill først det var i hvertfall ikke hverken sony eller microsoft Nintendo har mange flere år bak seg med erfaring på dette område det er ikke noe og diskutere



 

Kan iallefall seiast at Nintendo var IKKJE den fyrste :smile: var vel heller Atari eller noke sånt....

Lenke til kommentar

jeg kan gi deg 5 gode grunder på at x-box er best

 

1, den har bedere grafikk

2, den har flere spill

3, den har dvd (må kjøpe kontroll)

4, den har flere spill til de som er søre

5, den er bare best.

jeg kan også gi 5 godegrunner til å ikke kjøpe game cube.

1, den har dårlig grafikk

2, den har mini dvd går ikke an å spille dvd

3, den har spill for dritt unger

4, dem må kjøpe internett kabel vedsiden av

5, den suger.

 

venlig hilsen x-box kongen

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-03 15:01, kosh skrev:

Quote:


Den 2002-06-03 10:10, Underlord skrev:

Og så burde man tenke tilbake og tenke hvem som begynte med tv spill først det var i hvertfall ikke hverken sony eller microsoft Nintendo har mange flere år bak seg med erfaring på dette område det er ikke noe og diskutere



 

Kan iallefall seiast at Nintendo var IKKJE den fyrste :smile: var vel heller Atari eller noke sånt....

 

Kanskje ikke den første men dem første som slo gjennom stort var de, for va f"#¤ er vel ATARI Hallooo. bruk huet ikke ræva

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-03 17:30, X-box kongen skrev:

jeg kan gi deg 5 gode grunder på at x-box er best


1, den har bedere grafikk

2, den har flere spill

3, den har dvd (må kjøpe kontroll)

4, den har flere spill til de som er søre

5, den er bare best.

jeg kan også gi 5 godegrunner til å ikke kjøpe game cube.

1, den har dårlig grafikk

2, den har mini dvd går ikke an å spille dvd

3, den har spill for dritt unger

4, dem må kjøpe internett kabel vedsiden av

5, den suger.


venlig hilsen x-box kongen


vennligst ikke kom med slike useriøse innspill

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-03 17:30, X-box kongen skrev:

jeg kan gi deg 5 gode grunder på at x-box er best


1, den har bedere grafikk

2, den har flere spill

3, den har dvd (må kjøpe kontroll)

4, den har flere spill til de som er søre

5, den er bare best.

jeg kan også gi 5 godegrunner til å ikke kjøpe game cube.

1, den har dårlig grafikk

2, den har mini dvd går ikke an å spille dvd

3, den har spill for dritt unger

4, dem må kjøpe internett kabel vedsiden av

5, den suger.


venlig hilsen x-box kongen


 

HERREGUD!!

E som trudde d va slutt på sånne useriøse innlegg som ditta

uff

boxen kan kansje få beire grafikk mn å sei at gamecube har dårli e berre idiotisk og at sia du seie at dn berre har spel for dritt unger so lure e virkeli på ka du spela...

(mn so er jo du sikkert en dritt unge shøl da)

 

 

(måtte berre få d ut)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...