magnus85 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det lyser en G under der det står hvor mye dekning jeg har, jeg får ikke koblet meg fra GPRS så den er ikke på.. Da jeg logger meg på blir den kraftigerer. Hjelper heller ikke å restarte telefonen.. hmmm.. Magnus Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 det er GPRS tegnet... kanskje du sender en mail? eller den skjekker "postkassen" din? laster noe ned? merkelig i bunn og grunn Lenke til kommentar
Normann Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg hadde også det på min 3650, men jeg gikk inn på noe instillinger og årdnet det til normalt igjen. Det lyser G der igjen nå etter at jeg fikk den igjen av Politiet på onsdag, men aldri i verden om jeg skal bruke den telefonen igjen! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 fant det ut, GPRS var satt til "når tiljenglig", satt den tilbake til "ved behov", så ordnet alt seg. Magnus Lenke til kommentar
StoreLars Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg vet ikke helt om den telefonen har støtte for MMS, men hvis den har. Sjekk instillingene til MMS systemet ditt. Muligens den sjekket etter nye meldinger konstant Lenke til kommentar
Errae Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 fant det ut, GPRS var satt til "når tiljenglig", satt den tilbake til "ved behov", så ordnet alt seg. Magnus viktig å ha den på ved behov, for den forstyrrer signalinntak )= Lenke til kommentar
OleP Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hmm, på min ser jeg en liten sort pil som peker oppover.. noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 ventende melding som sendes, sjekk utboksen din Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg hadde også det på min 3650, men jeg gikk inn på noe instillinger og årdnet det til normalt igjen. Det lyser G der igjen nå etter at jeg fikk den igjen av Politiet på onsdag, men aldri i verden om jeg skal bruke den telefonen igjen! Hvorfor har politiet hatt telefonen din? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tror kanskje den hadde blitt stjålet også har sikkert onkel politi funnet telefonen hans og kanskje de som gjorde det. Kan være derfor. Bare gjetter vilt nå. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror kanskje den hadde blitt stjålet også har sikkert onkel politi funnet telefonen hans og kanskje de som gjorde det. Kan være derfor. Bare gjetter vilt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå