Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Agents of Mayhem byr på knallgod skyting og bevegelser, men som et åpent verden-spill henger det etter.ANMELDELSE: Agents of Mayhem Lenke til kommentar
denis09 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Like bra som Zelda Breath of the Wild da! 3 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 6/10 er vel kvalitetsstempel fra denne anmelderen. Er humoren i nærheten av saint row så er det kjøp for min del. Anmelderen her virker jo ikke å like åpen verden generelt virker det som, kjeder seg så fort. Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 6/10 er vel kvalitetsstempel fra denne anmelderen. Er humoren i nærheten av saint row så er det kjøp for min del. Anmelderen her virker jo ikke å like åpen verden generelt virker det som, kjeder seg så fort. Det kommer helt an på den åpne verdenen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Ser ikke ut til at Andres skiller seg nevneverdig ut fra andre anmeldere hva dette spillet angår. http://opencritic.com/game/4510/agents-of-mayhem Endret 15. august 2017 av firberblad 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Har spilt det i en del timer, og liker det ganske bra så langt. Hos meg ligger det foreløpig på ca 7.5/10, men vi får se hvordan det holder seg over tid. Om det holder kvaliteten oppe blir det nok en 8/10 fra meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå