Fotoskrulla Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Nordnorsk natur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Flott utsikt fra Korgfjellet med fin natur, godt komponert. Det er noe som heter Vesterfjellet der oppe uten at jeg kan si at det er det vi ser. Himmelen er "litt dau". Tidligere brukte jeg gradert gråfilter på naturbilder, i dag bruker jeg funksjonen gradert filter i Adobe Lightroom. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Vakkert naturbilde med både vinter og sommer ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Flott naturbilde med en frisk og grønn forgrunn og en flott bakgrunn med skyene som stryker seg over fjelltoppen . Når jeg gikk inn på link eller i full størrelse var det et sort felt nede på bildet , har du peiling på hva det er ? Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Fjelltoppen fint ramma inn. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 Flott utsikt fra Korgfjellet med fin natur, godt komponert. Det er noe som heter Vesterfjellet der oppe uten at jeg kan si at det er det vi ser. Himmelen er "litt dau". Tidligere brukte jeg gradert gråfilter på naturbilder, i dag bruker jeg funksjonen gradert filter i Adobe Lightroom. Mvh Gunnar Hei Gunnar! Jeg har sånn gråfilter på ett av objektivene mine, men det passer selvfølgelig ikke på vidvinkelen min. Jeg er enig i at himmelen ble litt tam. Jeg prøvde å få litt mer liv i den, men det ble ikke vellykket, så da lot jeg det være. Etter å ha studert kartet litt, så tror jeg fjellet heter Lukttinden 1282moh. Takk så mye for tilbakemelding Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 Vakkert naturbilde med både vinter og sommer Takk skal du ha Torhild Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 Flott naturbilde med en frisk og grønn forgrunn og en flott bakgrunn med skyene som stryker seg over fjelltoppen . Når jeg gikk inn på link eller i full størrelse var det et sort felt nede på bildet , har du peiling på hva det er ? Alec Fin natur i nord ja, kanskje ikke det mest spennende bildet dette her i så måte da. Jeg har også sett dette feltet, men vet ikke helt hva det kan være. Det kan hende det skjer fordi jeg har croppet utenfor vanlige standardmål? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 Fjelltoppen fint ramma inn. Roar Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg