Gå til innhold

Slik blir Call of Duty WWII-betaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

War-moduset er helt fenomenalt engasjerende, og desto mer irriterende når folk ikke evner å samarbeide :p Kommer til å spille dette moduset i hjel når fullversjonen kommer, for det er noe jeg faktisk kan mestre i dette COD-tempoet. Modus som Hardpoint og Domination..eller Gud forby...deathmatch i noen form.. blir for trangt og hysterisk for en dreven Battlefield kar som meg. Med enkeltvis unntak kanskje. 

Er helt herlig å få beina plantet på jorda igjen i COD, og bort med alt dette helvetes styret som ødela hele morroa i førsteomgang allerede i Modern Warfare 2,som  var helt forferdelig online. Har stor tro på WW2 altså, og etter en del timer i betaen nå i helgen  så gleder jeg meg veldig til det kommer altså :)

Én ting er i hvert fall sikkert, at i høst blir det en salig sjonglering med online opplevelser i form av BF1,WW2 og Battlefront 2. Nå blir det for mye av det gode :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Likte war-modusen jeg og, men ergret meg litt over at det var så få spillere i betaen. Noen som vet om det blir større kamper i fullversjonen?

Savnet også oppdragsbaserte runder ala "search and destroy" samt hardcore modus, så håper også dette blir å finne i det endelige spillet. 

Lenke til kommentar

Ja det er komisk få. Men med det tempoet det er...jeg hadde jo knust kontrollen. Jeg hadde fått for meg at det var opptil 42 på ett tidspunkt, men dette har det gått tilbake på. Under info på PSN står det nå opptil 18 spillere online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...