akelbo Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Seldgehammer har avslørt detaljer for skytespillets lukkede testfase.Slik blir Call of Duty WWII-betaen Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Spillet minner veldig om World at War (og forsåvidt resten av 2VK-spillene). "War"-modusen var vel også å finne der? Er for å begynne å lage spill fra andre verdenskrig igjen, men dette så ut som trauste greier, og minner meg bare på hvor lei jeg var av slike spill. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Call of duty er så 2004. På tide å pensjonere hele serien. Den har ikke noe interessant å komme med. WW2 blir bare en WW2 versjon av Moderne warfare på samme måte som modern warfare bare var en moderne Call of duty 2 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Men Modern Warfare gjorde jo mye nytt, det har jo blitt sjangerdefinerende for nettbaserte skytespill. CoD WWII gjør ikke det, settingen er frisk, men spillet ser jo ut som de gamle CoD-spillene fra 2VK Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Siden jeg bare vil prøve SP så blir det vel å laste ned i første omgang og kjøpe på salg om det er verdt pengene Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Gleder meg men ville heller ønsket et spill tilnærmet CoD4/Mw2 etter Battlefield 1 som skuffet. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Spent på dette. Leste tidligere at farten visstnok var skrudd ned, noe som passer meg godt. Spilte det originale COD mye på nettet og det var egentlig veldig bra, så håper det ikke blir for mye "jall" ut av det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) War-moduset er helt fenomenalt engasjerende, og desto mer irriterende når folk ikke evner å samarbeide Kommer til å spille dette moduset i hjel når fullversjonen kommer, for det er noe jeg faktisk kan mestre i dette COD-tempoet. Modus som Hardpoint og Domination..eller Gud forby...deathmatch i noen form.. blir for trangt og hysterisk for en dreven Battlefield kar som meg. Med enkeltvis unntak kanskje. Er helt herlig å få beina plantet på jorda igjen i COD, og bort med alt dette helvetes styret som ødela hele morroa i førsteomgang allerede i Modern Warfare 2,som var helt forferdelig online. Har stor tro på WW2 altså, og etter en del timer i betaen nå i helgen så gleder jeg meg veldig til det kommer altså Én ting er i hvert fall sikkert, at i høst blir det en salig sjonglering med online opplevelser i form av BF1,WW2 og Battlefront 2. Nå blir det for mye av det gode Endret 26. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Likte war-modusen jeg og, men ergret meg litt over at det var så få spillere i betaen. Noen som vet om det blir større kamper i fullversjonen? Savnet også oppdragsbaserte runder ala "search and destroy" samt hardcore modus, så håper også dette blir å finne i det endelige spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Ja det er komisk få. Men med det tempoet det er...jeg hadde jo knust kontrollen. Jeg hadde fått for meg at det var opptil 42 på ett tidspunkt, men dette har det gått tilbake på. Under info på PSN står det nå opptil 18 spillere online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå