Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alltid lite sexlyst når jeg får dame. Hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei. Har hatt dame - blitt singel - fått dame igjen. Generelt sett vil jeg si at det å ha en nær deg du elsker og har det bra er noe av det beste som finnes. MEN - "coolidge effekten" på meg er ganske ekstrem... 

Når jeg var singel så hadde jeg ingen problemer med sexlysten, og hadde ofte lyst på sex... Det var det med spenningen å møte noen nye. 

Men nå etter 1 år så sliter jeg med å ha veldig lyst på sex. Og har lyst på sex med andre damer, selv om jeg ALDRI har vurdert å være utro. 

Noe som kan hjelpe? Jeg skulle ønske jeg var gira på å ha sex med henne hver eneste dag, hun er en kjempebra dame men jeg sliter. 

Anonymous poster hash: a840b...5bf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som en psykologisk greie. Det er noen knuter du må rette ut. Bruk litt tid på å meditére over det. Dét er den éneste måten for deg å virkelig få bukt med dette problemet, å jobbe det grundig ut, ergo, -tenke- det ut. Du må virkelig bestemme deg for at dine kjerneverdier skal være knyttet til din livspartner og ingen andre. Hvis du har ekstremt høye tanker om ho, så vil du naturlig ikke bli så tiltrukket av andre damer.

Dermed må du jobbe med å finne flere grunner til å like ho, bruke tid sammen, gå turer, finne på ting. Det går an å være intím uten at det må bli sex hver gang. Dét innvilger mange ganger mér tillit enn å hoppe i køya hvér eneste dag. Tenk livslangt. Dere skal være sammen resten av livet. Vís det med holdningen din, vær selvsikker, og utvikle gradvis selvsikkerheten din ved å tenke over det her. Kanskje begynne å skrive ned noen tanker også. Kjerneverdier i dag, og hvordan ting skal se ut mellom dere om 20-30 år. Kanskje inkludére ho i denne prosessen etter hvert. Dele litt av de indre tankene. Det er da tilliten virkelig begynner å gro!

Det er jo en kunst å bli selvsikker også. På et instinktivt nivå, så er vi lette å lure. Men jo mér du utvikler intellektet ditt, jo sterkere vil du bli, mentalt. Det er bare jobb ^^

Lenke til kommentar

Det virker som en psykologisk greie. Det er noen knuter du må rette ut. Bruk litt tid på å meditére over det. Dét er den éneste måten for deg å virkelig få bukt med dette problemet, å jobbe det grundig ut, ergo, -tenke- det ut. Du må virkelig bestemme deg for at dine kjerneverdier skal være knyttet til din livspartner og ingen andre. Hvis du har ekstremt høye tanker om ho, så vil du naturlig ikke bli så tiltrukket av andre damer.

Dermed må du jobbe med å finne flere grunner til å like ho, bruke tid sammen, gå turer, finne på ting. Det går an å være intím uten at det må bli sex hver gang. Dét innvilger mange ganger mér tillit enn å hoppe i køya hvér eneste dag. Tenk livslangt. Dere skal være sammen resten av livet. Vís det med holdningen din, vær selvsikker, og utvikle gradvis selvsikkerheten din ved å tenke over det her. Kanskje begynne å skrive ned noen tanker også. Kjerneverdier i dag, og hvordan ting skal se ut mellom dere om 20-30 år. Kanskje inkludére ho i denne prosessen etter hvert. Dele litt av de indre tankene. Det er da tilliten virkelig begynner å gro!

Det er jo en kunst å bli selvsikker også. På et instinktivt nivå, så er vi lette å lure. Men jo mér du utvikler intellektet ditt, jo sterkere vil du bli, mentalt. Det er bare jobb ^^

TS:

Tusen takk for svaret! Jeg tror også det er mye psykisk, fordi hun er fysisk tiltrekkende. Både for meg, men objektivt veldig pen også! Hun er også en dame jeg kan se for meg til å bli kona mi og en jeg kan få barn med. Vi er 24 år begge to. Eneste jeg har tenkt er at hvis jeg sliter med sexlysten nå, hva om 10 år? Men ja, det må vel bare jobbes med hele tiden. 

Jeg skal ta rådet ditt til meg og jobbe med det. Kan tenke meg at det hjelper :) Tusen takk! 

Anonymous poster hash: a840b...5bf

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...