Pandaanders Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hei! Samboeren har kjøpt seg PC, og ønsker å overføre passordene hun brukte på den gamle Macen. Jeg prøver å hjelpe, men i nøkkelringappen er"eksporter objekter"grået ut når jeg velger de passordene hun bruker på nett. Hvordan eksporter jeg disse? Det er en MacBook pro med el capitan. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Gå på systemvalg -> iCloud og sjekk om den er synkronisert med iCloud. Da skal den følge med videre automatisk når du logger inn? Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Kan man i så tilfelle importere passordene fra iCloud til en Win10-maskin? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Det tviler jeg på. Tviler på at du får flyttet det til Win10 ved å eksportere en fil også. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Om du er villig til å flytte over til 1Password, så kan du prøve dette verktøyet fra 1Password: https://discussions.agilebits.com/discussion/30286/mrcs-convert-to-1password-utility/p1 Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 Takk, vi kan prøve 1passwd. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå