Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er mannlig prevensjonsmiddel kommet?

Chromos

Anbefalte innlegg

Hei, fruen vil gjerne prøve å holde seg unna p-piller og p-stav av personlige grunner, og vi har søkt litt på google og funnet diverse muligheter, men svaret som kommer mest er en mannlig P-sprøyte man tar annenhver måned (kan diskuteres om det egentlig bare heter p-sprøyte  :hmm: ) 

Men jeg finner bare artikler som gir informasjon om denne P-sprøyta, og nada om det har kommet ut? Kan hende vi har levd under en stein, men finner ingen andre anonyme metoder å finne svar på, og google er til ingen hjelp, så noen som vet?  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, fruen vil gjerne prøve å holde seg unna p-piller og p-stav av personlige grunner, og vi har søkt litt på google og funnet diverse muligheter, men svaret som kommer mest er en mannlig P-sprøyte man tar annenhver måned (kan diskuteres om det egentlig bare heter p-sprøyte :hmm: )

Men jeg finner bare artikler som gir informasjon om denne P-sprøyta, og nada om det har kommet ut? Kan hende vi har levd under en stein, men finner ingen andre anonyme metoder å finne svar på, og google er til ingen hjelp, så noen som vet? :)

Fortsatt på prøvestadiet hvis jeg husker rett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det kommer aldri til å bli solgt for da kommer det ikke til å bli født særlig med unger...

Men det ville vært på høy tid at noe kom i salg og at barnebidrag blir valgfritt for faren.

Lenke til kommentar

For mannen er det i dag tre måter å unngå å bli far på:

- kondom

- sterilisering

- avhold

Avhold er lite aktuelt for de fleste med seksualdrift vil eg tro.

Sterilisering er kanskje litt vel "permanent"(det kan være mulig å reversere).

Så det eneste fungerende alternativet er kondom.

Om/når p-sprøyter for men kommer får vi se på, men det vil jo ikke være helt uten bivirkninger det heller, akkurat slik det er for jenter i dag.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...