AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Flere som runker hver dag? Er det normalt? Anonymous poster hash: 1cd31...c06 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Det er normalt, det er sågar anbefalt. Minst en utløsning om dagen reduserer risikoen for prostatakreft. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Jeg runker i snitt mellom 1 og 2 ganger om dagen. Tror det er normalt. Når det gjelder proststakreft, så er det to store studier som viser en korrelasjon mellom hyppig utløsning og redusert forekomst av prostatakreft. Ikke legg for stor vekt på dem, bare – de viser for det første bare en korrelasjon og ikke en årsakssammenheng, og for det andre er de i stor grad basert på selvrapportering og er dermed potensielt veldig unøyaktige. Det er dog ingen grunn til å tro at det er skadelig, så det er bare å sløye lårgjedda så mye du orker. Anonymous poster hash: 83073...f54 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Blir litt færre ganger enn daglig da, men prøver å holde koken (holde kuken, hehe) Anonymous poster hash: 79d93...188 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg runker i snitt mellom 1 og 2 ganger om dagen. Tror det er normalt. Når det gjelder proststakreft, så er det to store studier som viser en korrelasjon mellom hyppig utløsning og redusert forekomst av prostatakreft. Ikke legg for stor vekt på dem, bare – de viser for det første bare en korrelasjon og ikke en årsakssammenheng, og for det andre er de i stor grad basert på selvrapportering og er dermed potensielt veldig unøyaktige. Det er dog ingen grunn til å tro at det er skadelig, så det er bare å sløye lårgjedda så mye du orker. Anonymous poster hash: 83073...f54 Hysj, ikke ødelegg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Runker hver første dag i måneden for å forebygge prostatakreft. Anonymous poster hash: c456c...5ce 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Kommer an på humør og tilgang til sex. Noen ganger frister det mer å runke enn å ha sex (til min kjærestes store fortvilelse), og andre ganger er det motsatt. Men i snitt blir det vel sikkert én gang om dagen, om ikke mer. Men for kort tid slo jeg rekorden min med fem runk på ca. én time. Så det varierer altså veldig. Anonymous poster hash: 07f81...7e4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Det er normalt, det er sågar anbefalt. Minst en utløsning om dagen reduserer risikoen for prostatakreft. Stemmer det siste? Hvor har du lest det? Anonymous poster hash: 1cd31...c06 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Jeg runker i snitt mellom 1 og 2 ganger om dagen. Tror det er normalt. Når det gjelder proststakreft, så er det to store studier som viser en korrelasjon mellom hyppig utløsning og redusert forekomst av prostatakreft. Ikke legg for stor vekt på dem, bare – de viser for det første bare en korrelasjon og ikke en årsakssammenheng, og for det andre er de i stor grad basert på selvrapportering og er dermed potensielt veldig unøyaktige. Det er dog ingen grunn til å tro at det er skadelig, så det er bare å sløye lårgjedda så mye du orker. Anonymous poster hash: 83073...f54 Hvor gammel er du? Du runker altså hver eneste dag? Du har ikke dame å runke på? Anonymous poster hash: 1cd31...c06 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Kommer an på humør og tilgang til sex. Noen ganger frister det mer å runke enn å ha sex (til min kjærestes store fortvilelse), og andre ganger er det motsatt. Men i snitt blir det vel sikkert én gang om dagen, om ikke mer. Men for kort tid slo jeg rekorden min med fem runk på ca. én time. Så det varierer altså veldig. Anonymous poster hash: 07f81...7e4 Hahah forstår Hørt at det å runke kan skade hjertet, siden pulsen øker. Anonymous poster hash: 1cd31...c06 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 14. august 2017 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2017 Hvis hjertet ditt kneler av en håndjager, da er det nok din tur uansett. 14 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Hvis hjertet ditt kneler av en håndjager, da er det nok din tur uansett. Hva mener du her. Anonymous poster hash: 1cd31...c06 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hvis du har så dårlig helse av at du dør av pulsøkningen fra å ta deg en runk, ville du nok dødd ganske snart i alle fall. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Hvis du har så dårlig helse av at du dør av pulsøkningen fra å ta deg en runk, ville du nok dødd ganske snart i alle fall. Det er jo en ganske høy pulsøkning ved runk da. Anonymous poster hash: 1cd31...c06 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Kommer an på hva du sammenligner med, men jeg vil ikke si det. Det er vel som å reise seg opp, ikke som trening og hardt arbeid. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Nesten hver dag. Hender man er for opptatt. Eller har sex om morgenen. Ellers pleier det toget å gå om morgenen i dusjen som del av rutine. Viktig å holde utstyret i orden. Anonymous poster hash: bd065...77e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Nja, vil ikke si den er like høy som det å ha god sex med ei dame, evt. en homofil. Den utløsningen gir ofte en betydelig bedre effekt på hjertet enn et kjedelig runk. Faktisk kan det måle seg med ei relativt god treningsøkt i trimstudio. Anonymous poster hash: 79d93...188 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Nesten hver dag. Hender man er for opptatt. Eller har sex om morgenen. Ellers pleier det toget å gå om morgenen i dusjen som del av rutine. Viktig å holde utstyret i orden. Anonymous poster hash: bd065...77e Shaver du deg glatt nedentil? Anonymous poster hash: 1cd31...c06 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Shaver du deg glatt nedentil? Nei. Men jeg er ikke veldig hårete. Og har lyst hår. Har ikke opplevd det som noe problemer for damene hvertfall men kanskje de er for høflige til å si noe? Anonymous poster hash: bd065...77e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Shaver du deg glatt nedentil? Nei. Men jeg er ikke veldig hårete. Og har lyst hår. Har ikke opplevd det som noe problemer for damene hvertfall men kanskje de er for høflige til å si noe? Anonymous poster hash: bd065...77e Jeg shaver meg helt glatt der nedentil men det vokser ut med engang neste, enda tykkere Shaver du deg med vanlig høvel og skum? Anonymous poster hash: 1cd31...c06 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg