steinjarle Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Samsung lanserer Steam Link-appen i alle markeder.Nå kan du strømme Steam-spill direkte til Samsung-TV-en din Lenke til kommentar
Tsenng- Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hmmmm interessant! Har en nice 4k 55 tommer fra 2017 fra samsung..kanskje jeg endelig kan fyre opp Dirt4/fifa etc direkte til tv'n i stua. Dette må prøves! Lenke til kommentar
Tsenng- Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hmmmm interessant! Har en nice 4k 55 tommer fra 2017 fra samsung..kanskje jeg endelig kan fyre opp Dirt4/fifa etc direkte til tv'n i stua. Dette må prøves! Hepp. Tok 5 minutter å installere appen på min samsung 7005 4k tv. Plugget xbox kontrolleren rett i tv'n og voila. Testet det først bare på Life is strange men alt fungerer helt ypperlig. Endelig kan jeg spille på tv uten trøbbel når jeg vil Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Det jeg venter mer på er at man kan streame ett spill og spille et annet fra samme bibliotek. AtW Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Testet det litt på min samsung. Fungerte fint fra alle pcer. Men om det har noen nytteverdi for meg å se at ungene spiller CS er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Med tanke på hvor elendig smart-TV applikasjonene er samt all laggen så er dette en dårlig idè 2 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Med tanke på hvor elendig smart-TV applikasjonene er samt all laggen så er dette en dårlig idè Dette er nesten utelukkende fordi du ikke lukker appene når du bytter mellom dem. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Med tanke på hvor elendig smart-TV applikasjonene er samt all laggen så er dette en dårlig idè Smart TV er langt unna å være en smooth brukeropplevelse. Og som du nevner så er laggen god nok grunn til å bruke HTPC, så kjører man alt man trenger rett i HTPC og smart tv'n førtidspensjoneres og TV'n får jobben kun som monitor Lenke til kommentar
Mulder Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Samsung-TV'ene jeg har vært borti er har så uhorvelig dårlig hardware at jeg har ikke helt tro på dette dersom du ikke har en dyr versjon med rask hardware (finnes de?). Bare det å navigere i appene deres har en lagg på nærmere ett sekund, selv om du har lukket alt annet. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Denne løsningen, og forsåvidt Steam Link, funker ikke godt nok hos meg. Med kablet nettverk i alle ender Steam Link / Samsung TV app og host pc, lagger det uansett for mye til at jeg vil spille sånn. Testet både Rocket League og Shovel Knight, og begge var for dårlig. Med tv på game settings for lav input lag, og optimalisert nettverk på Steam Link, merker jeg at det streames så tydelig at jeg heller går til pcen og setter meg der. Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 I mellomtiden klarer ikke sony å beholde youtube på apparater som begynner å bli 2-3 år gamle. Å nå skal den liksom klare å streame 60fps hd.. når den ikke klarer å stream skype på lan uten å hakke. Lenke til kommentar
oddi Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Bruker denne løsningen selv og det fungerer svært godt til mitt bruk. Merker ikke at det ikke er en konsoll jeg spiller på i spill som GTA5 og Bioshock. Lenke til kommentar
Tsenng- Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Denne løsningen, og forsåvidt Steam Link, funker ikke godt nok hos meg. Med kablet nettverk i alle ender Steam Link / Samsung TV app og host pc, lagger det uansett for mye til at jeg vil spille sånn. Testet både Rocket League og Shovel Knight, og begge var for dårlig. Med tv på game settings for lav input lag, og optimalisert nettverk på Steam Link, merker jeg at det streames så tydelig at jeg heller går til pcen og setter meg der. Hmm så rart. Jeg har nå testet en 4-5 spill og merker ikke noe særlig til lag i det hele tatt (IKKE multiplayer da det sannsynligvis er dårlig) Men all singleplayer har vært helt strøkent. Jeg spiller vanligvis på en PC med 144HZ Gsync men det er helt ok å ligge i sofaen for å spille dirt 4 og sportsspill. Jeg har heller ikke brukt kablet nett. Kjører alt trådløst og det fungerer fint her. Du får så klart ikke samme bildet som på en 144hz monitor men ærlig talt så bryr det meg lite når jeg spinner avgårde i dirt4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå